media na rynku
Liczba pozycji: 22
Warsaw Business Journal – e-wydania – 2/2024
Warsaw Business Journal Observer to jedyny na rynku miesięcznik o polskim biznesie i ekonomii w języku angielskim. Jeśli chcesz wiedzieć, co czytają ludzie podejmujący strategiczne decyzje w firmach oraz inwestorzy zagraniczni, którzy szukają okazji biznesowej w Polsce - musisz w każdy poniedziałek zajrzeć do Warsaw Business Journal. To lektura obowiązkowa każdego menadżera!Data dostępności:
Data publikacji:
Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie – ebook
red. Marian Gierula
Prezentowany zbiór artykułów składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to próba przedstawienia zarówno ogólnych zmian dokonujących się na rynku medialnym.Druga część artykułów skupia się na zależnościach i relacjach środków masowego przekazu z innymi sferami życia.Data dostępności:
Data publikacji:
Karoseria – e-wydanie – 13/2022
KAROSERIA to pierwsze na polskim rynku czasopismo skierowane do wszystkich osób oraz instytucji związanych lub zainteresowanych tematyką budowy, napraw i eksploatacji karoserii samochodowej. Podstawowe grupy odbiorów to: -serwisy blacharsko-lakiernicze, -serwisy ASO, -lakiernie pojazdowe, -producenci i dystrybutorzy narzędzi, -producenci i dystrybutorzy materiałów lakierniczych, -producenci i...Data dostępności:
Data publikacji:
Pisma poradnikowe dla kobiet na polskim rynku prasowym. Perspektywa retoryczna – ebook
Monika Worsowicz
Autorka tej interdyscyplinarnej monografii przybliża zastosowanie narzędzi retorycznych i prasoznawczych w badaniu polskiej prasy poradnikowej dla kobiet. Opierając się na egzemplifikacjach z dziesięciu tygodników i miesięczników, m.in. „Tiny”, „Przyjaciółki”, „Kobiety i Życia” oraz „Olivii”, ukazuje mechanizmy konstruowania wizerunku nadawcy, strukturowania przekazu oraz modelowania odbiorcy. Omówienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność językowa w marketingu – ebook
Katarzyna Burska Bartłomiej Cieśla
Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci – ebook
Małgorzata Koszembar-Wiklik Marek Krannich
Tworzenie układów komunikacji, z punktu widzenia relacji student – wykładowca, to proces relacji systemowych, nieprzebiegających linearnie, pochłaniający czasami wiele psychicznego zaangażowania i uwagi. Komunikacja wykładowcy – studenci rzutuje na postrzeganie organizacji zarówno przez głównych interesariuszy, jak i szersze otoczenie, nie może więc abstrahować od nowych technologii komunikacyjnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Literatura i media po 1989 roku – ebook
Maryla Hopfinger
Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny – ebook
Zofia Sawicka
Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szczególnym uwzględnieniem Tunezji i Egiptu), udowadnia, że nowe media stały się istotnym elementem zachodzących przemian, a ich udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego i sfery publicznej na Bliskim Wschodzie nie zakończył się wraz z ustaniem ulicznych protestów. Książka przeznaczona nie tylko dla badaczy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Media i dziennikarstwo internetowe – ebook
Leszek Olszański
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy...Data dostępności:
Data publikacji:
Lękowi – ebook
Arkadiusz Lorenc
Kołatanie serca, duszności, bóle brzucha – to typowe objawy płynące z ciała, jakie może wywoływać lęk. Zwykle osoby dotknięte zaburzeniami lękowymi, dawniej nazywanymi powszechnie nerwicą, dopiero na końcu swojej długiej drogi po gabinetach lekarskich trafiają do psychiatry lub psychoterapeuty. Ta książka ma to zmienić. Zaburzenia lękowe są obecnie najczęstszym psychicznym problemem Polek i Polaków....Data dostępności:
Data publikacji: