media
Liczba pozycji: 334
Pułapki myślenia MP3 – audiobook
Daniel Kahneman
Przełomowa książka o działaniu ludzkiego umysłu tym razem w wersji do słuchania. Czy ludzie są świadomymi autorami własnych wyborów i osądów? Czy mogą ufać własnemu myśleniu, zwłaszcza temu szybkiemu – intuicyjnemu i emocjonalnemu? Rozważniej jest na pewno zdać się na myślenie wolne, analityczne. A mimo to trudno uniknąć „pułapek myślenia”. Przytrafia się to nawet ekonomistom i nie sprzyja podejmowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Szum – audiobook
Daniel Kahneman Olivier Sibony Cass R. Sunstein
Najnowsza książka uznanego psychologa, jednego z najwybitniejszych myślicieli współczesności Daniela Kahnemana (m.in. autora bestselleru Pułapki myślenia) , który wraz z uznanymi naukowcami Olivierem Sibonym i Cassem R. Sunsteinem podejmuje temat szumu, czyli rozbieżności w osądach. Autorzy z jednej strony analizują pojęcie tendencyjności, a z drugiej szumu, który wpływa na rozbieżności w decyzjach...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały – audiobook
Adele Faber Elaine Mazlish
Autorki bestsellerowej serii Jak mówić.. tym razem opowiadają o problemach związanych z problemami wychowawczymi typowymi dla buntowniczego okresu dorastania i o sposobach ich rozwiązywania. W Jak mówić do nastolatków … Adele Faber i Elaine Mazlish piszą o zagubieniu, o pragnieniu akceptacji, o młodzieńczym buncie, przekorze i potrzebie decydowania o sobie, jaką odczuwają prawie wszystkie nastolatki....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak mówić, gdy dzieci nie słuchają – audiobook
Joanne Faber Julie King
Kolejny tom w bestsellerowej serii poradników dla rodziców i opiekunów - "Jak mówić, żeby dzieci..." poświęcony komunikacji z dziećmi - teraz także w wersji audio! W teorii wszystko jest jasne, tylko praktyka często rozmija się z teorią. Autorki poradnika – po kilkudziesięciu latach współpracy z rodzicami, nauczycielami, pedagogami – przedstawiają w książce niezbędne narzędzia, jak poradzić sobie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały – audiobook
Joanna Faber Julie King
Podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi, poprzedzony przedmową Adele Faber, jedną z autorek bestsellerowego Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły , nazwanego przez „The Boston Globe” „biblią wychowania”. Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw lub rozrzuca książki po...Data dostępności:
Data publikacji:
Wierszowany samouczek językowy, czyli Części mowy i Części zdania – ebook
Małgorzata Strzałkowska
Książki znanej i lubianej autorki, które zapoznają młodych czytelników z częściami mowy oraz częściami zdania. Małgorzata Strzałkowska w sposób mistrzowski przedstawia zagadnienia gramatyczne i niejednemu utrudzonemu uczniowi pomoże je zrozumieć, uporządkować i zapamiętać, a nawet uczynić całkiem znośnymi! Od teraz orzeczenia, przydawki, przymiotniki czy czasowniki nie będą wywoływać strachu, a uczniowie...Data dostępności:
Data publikacji:
Punkt gsm – ebook
Opracowanie zbiorowe
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Agencja pr – ebook
Opracowanie zbiorowe
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Agencja turystyczna – ebook
Opracowanie zbiorowe
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Agencja ubezpieczeniowa – ebook
Opracowanie zbiorowe
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...Data dostępności:
Data publikacji: