media
Liczba pozycji: 2215
iGen – ebook
Jean M. Twenge
Urodzeni po 1995 roku. Dorastali z telefonem komórkowym, mieli konto na Instagramie, zanim poszli do liceum, nie pamiętają czasów sprzed internetu. Różnią się od każdego poprzedniego pokolenia. Mowa tu o jednej czwartej Amerykanów. To iGen (skrót od „iGeneracji”) – pokolenie internetu. Właśnie nadeszło. W tej fascynującej, pełnej życia książce dr Jean Twenge maluje odkrywczy portret nowego pokolenia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale – ebook
Kamila Rowińska
E-book Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale jest niezwykle osobistą pozycją, zawierającą prywatne historie oraz ćwiczenia coachingowe, po które sięgała autorka, Kamila Rowińska, przechodząc przez burzliwy okres w swoim życiu. Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale napisała wtedy, kiedy przeszła przez śmierć mamy, ojczyma, diagnozę guzów piersi, swój rozwód. W tak trudnych sytuacjach szukała sposobów...Data dostępności:
Data publikacji:
Piękny styl – ebook
Steven Pinker
Dlaczego pisarstwo tak często bywa kiepskie i jak można je poprawić? Czy krótkie wiadomości tekstowe i media społecznościowe psują język? Czy współczesnym młodym ludziom zależy na dobrym stylu pisarskim? Dlaczego komukolwiek miałoby na nim zależeć? W swojej zajmującej i pouczającej książce Steven Pinker , wybitny kognitywista i lingwista oraz znakomity pisarz, przedstawia nowy pomysł na podręcznik...Data dostępności:
Data publikacji:
Księstwo – ebook
Zbigniew Masternak
Bohater powieści Księstwo. Trylogia młodzieńcza , wywodzący się ze wsi pod Świętym Krzyżem, środowiska, w którym obowiązuje prawo pięści i sztachety, czyni wszystko, aby wyrwać się w szeroki świat. Po ciężkiej kontuzji kolana nie może grać w piłkę, nie zostanie drugim Maradoną, więc postanawia... pisać wiersze, w czym patronuje mu Goethe. Rezygnuje ze studiów prawniczych w Lublinie i trafia do Wrocławia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: