mediów
Liczba pozycji: 24
Prawo mediów – ebook
Piotr Ślęzak Michał Barański Agnieszka Bielska-Brodziak Monika Brzozowska-Pasieka Katarzyna Grzybczyk Konrad Kobyliński Leszek Wilk
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych ...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych – ebook
Maria Królikowska-Olczak Beata Pachuca-Smulska Wioleta Baranowska-Zając Magdalena Brodawka Szymon Michał Buczyński Anna Chodorowska Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz Anna Franusz Katarzyna Frączak Anna Górczyńska Anna Górska Michał Hejbudzki Maria Jasińska Agnieszka Korzeniowska-Polak Jerzy Krzynówek Jacek Kudła Ewa Lewandowska Sylwia Łazarewicz Agnieszka Malarewicz-Jakubów Kamil Olczak Irena Ozimek Wiesław Pływaczewski Natalia Przeździecka-Czyżewska Jakub Rzymowski Agata Sobusiak Edyta Sokalska Renata Tanajewska Magdalena Zielińska Jakub Jan Zięty
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik prawny dla influencerów i digital market – ebook
Piotr Kantorowski Paweł Głąb
Wkraczacie właśnie do świata, gdzie treść jest królem, a zasięg to waluta. Ten poradnik jest jak mapa, prowadząca Was przez labirynt strategii, trendów i narzędzi, które uczynią Waszą markę niezapomnianą. Niezależnie od tego, czy jesteście influencerami, marketerami czy po prostu pasjonatami mediów społecznościowych, tutaj znajdziecie kluczowe wskazówki, które pomogą Wam osiągnąć cele i zbudować trwałą...Data dostępności:
Data publikacji:
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia – ebook
Otylia Bieniek Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz Maciej Ciesielski Piotr Dela Mirosław Karpiuk Karol Kościński Monika Nowikowska Filip Radoniewicz Jacek Sobczak Izabela Stańczuk Krzysztof Wąsowski
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w Unii Europejskiej – ebook
Katarzyna Klafkowska-Waśniowska
Monografia stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące tzw. usług nielinearnych, czyli nowych form oferowania audycji audiowizualnych traktowanych jako konkurencyjne w stosunku do telewizji. Autorka przedstawia krytyczną analizę ram prawa Unii Europejskiej odnoszących się do świadczenia audiowizualnych usług medialnych na żądanie, pod kątem realizacji celów jednolitego rynku oraz wpływu na kształtowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajemnica medyczna – ebook
Rafał Kubiak
"Książka Rafała Kubiaka poświęcona tajemnicy medycznej zawiera kompleksowe opracowanie zagadnień dotyczących prawnej ochrony informacji związanych z pacjentem, w którym Autor analizuje nie tylko przepisy odnoszące się bezpośrednio do obowiązku zachowania tajemnicy przez lekarza oraz inne osoby udzielające świadczeń zdrowotnych, ale także regulacje dotyczące zasad udostępniania dokumentacji medycznej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo prasowe. Teoria i praktyka – ebook
Anna Kalisz
Szkic pt. Prawo prasowe. Teoria i praktyka, który oddaję do rąk Czytelników, stanowi kompendium wiedzy z zakresu szeroko pojmowanego prawa prasowego, definiowanego jako ogół norm prawnych regulujących funkcjonowanie mediów, a więc — nie tylko norm ustawy Prawo prasowe, ale również przepisów: ustawy o radiofonii i telewizji, ustawy o Polskiej Agencji Prasowej, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Wspólnota mieszkaniowa. Działalność, rozliczenia, podatki – ebook
Eugenia Śleszyńska
Książka omawia zagadnienia związane ze statusem prawnym wspólnoty mieszkaniowej. W sposób szczególny przedstawia kwestię rozrachunków z właścicielami lokali, w tym dochodzenia roszczeń z tytułu różnych wierzytelności , np. zaliczek na pokrycie kosztów zarządu, opłat za usługi pośrednictwa w dostawie mediów do lokali oraz wydatków wspólnoty związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi. ...Data dostępności:
Data publikacji:
#Instaświęta – audiobook
Natasza Socha
Święta w krainie mediów społecznościowych Mistrzyni świątecznych opowieści powraca w ciepłej historii o szaleństwie internetowej popularności i znaczeniu głębokich relacji międzyludzkich Grudniowy Poznań przykryty śnieżną pierzyną. Przedświąteczne zakupy. A w samym środku tego szaleństwa Julka, która dorabia sobie jako dekoratorka bożonarodzeniowych choinek u najbogatszych mieszkańców miasta....Data dostępności:
Data publikacji:
Kryminologiczne i prawnokarne aspekty podrabiania towarów i fałszowania produktów leczniczych – ebook
Andrzej Adamski Paulina Bojarska Janusz Bojarski Natalia Daśko Sławomir Zelek
Publikacja „Kryminologiczne i prawnokarne aspekty podrabiania towarów i fałszowania produktów leczniczych" jest monografią naukową z zakresu prawa karnego, kryminologii i polityki kryminalnej. Składa się z czterech części i obejmuje analizę fenomenologiczną i prawno-porównawczą tytułowego zjawiska ze szczególnym uwzględnieniem Chin i Polski. W pierwszej części książki omówiono rolę Chińskiej Republiki...Data dostępności:
Data publikacji: