mediów
Liczba pozycji: 128
Prawo mediów – ebook
Piotr Ślęzak Michał Barański Agnieszka Bielska-Brodziak Monika Brzozowska-Pasieka Katarzyna Grzybczyk Konrad Kobyliński Leszek Wilk
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych ...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych – ebook
Maria Królikowska-Olczak Beata Pachuca-Smulska Wioleta Baranowska-Zając Magdalena Brodawka Szymon Michał Buczyński Anna Chodorowska Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz Anna Franusz Katarzyna Frączak Anna Górczyńska Anna Górska Michał Hejbudzki Maria Jasińska Agnieszka Korzeniowska-Polak Jerzy Krzynówek Jacek Kudła Ewa Lewandowska Sylwia Łazarewicz Agnieszka Malarewicz-Jakubów Kamil Olczak Irena Ozimek Wiesław Pływaczewski Natalia Przeździecka-Czyżewska Jakub Rzymowski Agata Sobusiak Edyta Sokalska Renata Tanajewska Magdalena Zielińska Jakub Jan Zięty
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i...Data dostępności:
Data publikacji:
Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia. Transmisja i nauczanie języków mniejszościowych – ebook
Robert Dębski
Książka niniejsza jest wprowadzeniem do badań w dziedzinie komunikacji internetowej oraz wpływu tej komunikacji na utrzymywanie języków mniejszościowych. Zawiera zatem przegląd współczesnej literatury, prezentuje oryginalne badania stanowiące wkład do literatury światowej oraz zawiera syntezę tych badań i wskazówki dla przyszłych badaczy lub studentów interesujących się tą problematyką. Niektóre wskazówki...Data dostępności:
Data publikacji:
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych – ebook
Katarzyna Bachnik Justyna Szumniak-Samolej
Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw...Data dostępności:
Data publikacji:
Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie – ebook
Praca zbiorowa
Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich...Data dostępności:
Data publikacji:
Wartki nurt mediów. Ku nowym formom życia informacji – ebook
Tomasz Goban-Klas
Medialność jest znamieniem współczesności. Jeśli Zygmunt Bauman trafnie nazywa naszą epokę „płynną nowoczesnością”, to „płynność” ta obejmuje także - a może przede wszystkim - komunikację społeczną i jej narzędzia, media. Co więcej, z wielu różnych aspektów współczesności media są chyba najbardziej płynne, zarówno zmienne, jak i niedookreślone, trudno uchwytne w konceptualnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych – audiobook
Jaron Lanier
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie korporacje. I nie masz...Data dostępności:
Data publikacji:
Leksykon konwergencji mediów – ebook
Katarzyna Kopecka-Piech
Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Rwący nurt mediów. Mediocen - nowa faza mediatyzacji życia społecznego – ebook
Tomasz Goban-Klas
„Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas”. Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesamolubną, dlatego dzieli się tym uczuciem i hojnie obdarowuje jego owocami. Uczucie to jest głębokie i osobliwe, albowiem obiekt miłości jest tyleż zmienny, co (może właśnie dlatego?) nieustannie młody. Natomiast...Data dostępności:
Data publikacji:
INSTAdzieci – audiobook
Delphine de Vigan
Opowiadając historię dwóch kobiet o odmiennych losach, autorka analizuje epokę – od czasów Big Brothera po lata współczesne – w której liczy się tylko to, aby być widzianym. De Vigan przygląda się erze naznaczonej kultem mediów społecznościowych. Diagnoza ta jest bezlitosna – to świat, w którym wszystko jest na pokaz i na sprzedaż, łącznie ze szczęściem rodzinnym. Autorka daje rozległy, surowy i...Data dostępności:
Data publikacji: