Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 353
  • CENA NEXTO

    Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia - teoria - praktyka – ebook

    Zbigniew Bauer  

    Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.W coraz większym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,87 zł 14,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie – ebook

    Praca zbiorowa  

    Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,52 zł 52,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wartki nurt mediów. Ku nowym formom życia informacji – ebook

    Tomasz Goban-Klas  

    Medialność jest znamieniem współczesności. Jeśli Zygmunt Bauman trafnie nazywa naszą epokę „płynną nowoczesnością”, to „płynność” ta obejmuje także - a może przede wszystkim - komunikację społeczną i jej narzędzia, media. Co więcej, z wielu różnych aspektów współczesności media są chyba najbardziej płynne, zarówno zmienne, jak i niedookreślone, trudno uchwytne w konceptualnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Leksykon konwergencji mediów – ebook
    CENA NEXTO

    Leksykon konwergencji mediów – ebook

    Katarzyna Kopecka-Piech  

    Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rwący nurt mediów. Mediocen - nowa faza mediatyzacji życia społecznego – ebook

    Tomasz Goban-Klas  

    „Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas”. Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesamolubną, dlatego dzieli się tym uczuciem i hojnie obdarowuje jego owocami. Uczucie to jest głębokie i osobliwe, albowiem obiekt miłości jest tyleż zmienny, co (może właśnie dlatego?) nieustannie młody. Natomiast...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Media globalne - media lokalne – ebook

    Agnieszka Roguska  

    Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,58 zł 33,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły – ebook

    Tomasz Huk  

    Niniejsza publikacja wnosi istotny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Ukazuje i uświadamia szerokie spektrum zastosowania mediów we wszystkich procesach przebiegających w szkole. Książka analizuje problematykę negatywnego wpływu mediów na dzieci i młodzież, ale również wskazuje możliwości ich pozytywnego zastosowania zarówno w procesie wychowania,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,19 zł 32,43 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • INSTAdzieci – ebook
    CENA NEXTO

    INSTAdzieci – ebook

    Delphine de Vigan  

    Opowiadając historię dwóch kobiet o odmiennych losach, autorka analizuje epokę – od czasów Big Brothera po lata współczesne – w której liczy się tylko to, aby być widzianym. De Vigan przygląda się erze naznaczonej kultem mediów społecznościowych. Diagnoza ta jest bezlitosna – to świat, w którym wszystko jest na pokaz i na sprzedaż, łącznie ze szczęściem rodzinnym. Autorka daje rozległy, surowy i...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,40 zł 36,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Obraz wojny w mediach – ebook

    Natalia Baidetska  

    Media kreują wydarzenia na świecie, do tego dochodzą manipulacje, szczególnie, jeśli sprawy tyczą się polityki. Publikacja zwraca uwagę na przekaz medialny a rzeczywistość wojenną. Demaskuje mechanizmy, które rządzą się światem mediów.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 1,28 zł 1,42 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1,28 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook

    Tomasz Reich  

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 353

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA