max
Liczba pozycji: 9
LUST: Niebezpieczne pożądanie - opowiadanie erotyczne – audiobook
Elena Lund
Odkąd pierwszy raz Ludvig widzi Maxa opierającego się o ścianę na imprezie, nie jest już w stanie myśleć o niczym innym... Max i jego niebieskie oczy, jego wilczy wyraz twarzy. Max i jego niebezpieczna jazda samochodem. Max, który klęknął przed nim i obciągnął mu na zewnątrz, przy betonowej ścianie. Ale dzikość Maxa i pożądanie, jakie Ludvig do niego czuje, niosą ze sobą niebezpieczeństwo. Max to dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Napowietrzna wioska – audiobook
Juliusz Verne
Akcja rozgrywa się pod koniec XIX wieku w Afryce. Dwaj przyjaciele, John Cort i Max Huber oraz Afrykanie - przewodnik Chamis i dziesięcioletni Llanga, zaatakowani przez słonie, cudem ratują życie w puszczy Ubangi. Ponieważ zwierzęta czyhają tuż przy wyjściu, bohaterowie chcąc nie chcąc zmuszeni są do powrotu do domu przez niedostępny las, w którym czeka na nich mnóstwo przygód i odkrycie, o którym...Data dostępności:
Data publikacji:
Cmentarz osobliwości – audiobook
Paulina Hendel
Maximus Opoka jest zwykłym kurierem kasty i nic nie wskazuje na to, aby jego życie miało ulec poprawie. Co więcej, sprowadza na siebie dodatkowe kłopoty, kiedy postanawia okraść swojego szefa. Uciekając przed konsekwencjami swych czynów, spotyka tajemniczego mężczyznę, który twierdzi, że Max jest spadkobiercą pewnego dworku. Chłopak bez wahania przyjmuje spadek, w którym widzi rozwiązanie wszystkich...Data dostępności:
Data publikacji:
Gamedec. Część 0,5. Love & Hate – audiobook
Marcin Sergiusz Przybyłek
Jak to się zaczęło. Prequel przygód gamedeca. NINIEJSZA KSIĄŻKA ZAWIERA OPOWIADANIE „LICENCJA”… Koniec XXII wieku. Warsaw City. TorkilAymore, absolwent Uniwersytetu Medycznego Warsaw City, sprzedawca zabawek, człowiek skłócony z ojcem, oskarżający go o śmierć matki, chce wyrwać się ze szponów reistycznej rzeczywistości. Jak wygląda zdobywanie licencji gamedeca? Kim jest Max Bełchatow,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pieniądz w ekonomii i socjologii – ebook
Artur Borcuch
Książka Artura Borcucha nawiązuje do wielkich postaci i ważnych wątków ekonomii i socjologii. Z jednej bowiem strony, pojawia się w niej Adam Smith, współtwórca nowoczesnej ekonomii, z drugiej - Max Weber, klasyk światowej socjologii. Autor analizuje związki między tymi dwiema naukami, eksponując przede wszystkim podobne zakresy i pola badawcze. Podstawowym jednak przedmiotem dociekań jest pieniądz...Data dostępności:
Data publikacji:
World War Z – audiobook
Max Brooks
Hordy głodnych i wściekłych zombie nadciągają! Jesteście przygotowani na WOJNĘ TOTALNĄ? Najpierw w Chinach pojawia się pacjent „zero” zarażony dziwną i nieznaną chorobą, która powoduje niespotykaną dotąd degenerację ciała i późniejszą reanimację zwłok. Wkrótce z całego świata zaczynają napływać kolejne doniesienia o podobnych przypadkach. Rządy wielu państw ignorują zagrożenie i skrywają...Data dostępności:
Data publikacji:
Pokonać Kimów – ebook
Bradley Hope
W chłodne popołudnie lutego 2019 roku do ambasady Korei Północnej w Madrycie wtargnęli zamaskowani napastnicy, by porwać jednego z urzędników. Grupą dowodził Adrian Hong, znany aktywista zajmujący się prawami człowieka. Po tej akcji FBI wystawiło za nim list gończy, a Hong zapadł się pod ziemię. Autor Pokonać Kimów śledził poczynania Adriana przez ponad dziesięć lat. Opisuje działalność człowieka,...Data dostępności:
Data publikacji:
Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat · Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: