materialy
Liczba pozycji: 6
Angora – e-wydanie – 21/2024
"TYGODNIK ANGORA" ukazuje się od 1990 roku i jest liderem na rynku sprzedaży wśród tygodników społeczno-politycznych, w którym można znaleźć przedruki najciekawszych artykułów z polskich tygodników, gazet ogólnopolskich i lokalnych, a także materiały z czasopism zagranicznych. Dodatkowo w każdym wydaniu zamieszczane są materiały redakcyjne: felietony, komentarze, wywiady, a specjalnie dla dzieci przygotowywana...Data dostępności:
Data publikacji:
Angora – e-wydanie – 20/2024
"TYGODNIK ANGORA" ukazuje się od 1990 roku i jest liderem na rynku sprzedaży wśród tygodników społeczno-politycznych, w którym można znaleźć przedruki najciekawszych artykułów z polskich tygodników, gazet ogólnopolskich i lokalnych, a także materiały z czasopism zagranicznych. Dodatkowo w każdym wydaniu zamieszczane są materiały redakcyjne: felietony, komentarze, wywiady, a specjalnie dla dzieci przygotowywana...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieści Podwarszawskie – e-wydanie – 21/2024
Wieści Podwarszawskie istnieją od 1990 roku i od 27 lat w każdą środę ukazuje się nasz nowy numer. Od samego początku jesteśmy gazetą płatną, niezależną, utrzymującą się z reklam i sprzedaży. Gazetę tworzą profesjonalni dziennikarze z kilkunastoletnim stażem, którzy opisują wszystko, co dzieje się na terenie powiatu wołomińskiego, nie zważając na opcje polityczne. Nasze materiały, którymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieści Podwarszawskie – e-wydanie – 20/2024
Wieści Podwarszawskie istnieją od 1990 roku i od 27 lat w każdą środę ukazuje się nasz nowy numer. Od samego początku jesteśmy gazetą płatną, niezależną, utrzymującą się z reklam i sprzedaży. Gazetę tworzą profesjonalni dziennikarze z kilkunastoletnim stażem, którzy opisują wszystko, co dzieje się na terenie powiatu wołomińskiego, nie zważając na opcje polityczne. Nasze materiały, którymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez wartości – audiobook
Kenneth Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: