martin
Liczba pozycji: 4
Dotyk magii: Dotyk magii 4 - Wymarzony chłopak 4 – audiobook
Sandra Schwartz
Poznaj kolejną historię trzech przyjaciółek z dodatkiem odrobiny magii... Runa i Mehdi umówili się na spotkanie w szkolnej bibliotece. Ale Mehdi nie przychodzi. Przecież w niedzielę mieli pójść wspólnie do kina. A co, jeśli tego żałował?Data dostępności:
Data publikacji:
Optymizmu można się nauczyć – audiobook
Martin Seligman
„Optymizmu można się nauczyć” to pionierski przewodnik pokazujący proste i skuteczne sposoby, jak pozbyć się z pesymistycznego nastawienia, porzucić negatywne myślenie i udoskonalić własne życie. Adwokat optymizmu i świetnego samopoczucia Martin E.P. Seligman uczy czytelników między innymi, jak: ocenić poziom własnego optymizmu czy pesymizmu, rozpoznać swój styl wyjaśniania wydarzeń pomyślnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing dla prawników – ebook
Werner Pepels Brunhilde Steckler Ralf B. Abel Reiner Brockermann Andrea Dahmen Frank E. R. Diern Bernd Ebel Heinrich Holland Klaus Huberti Martin W. Huff Klaus D. Kapellmann Wolf Dieter Mangler Holger Meister Ulla Meister Wolfram Meven Wolfgang Oehme Marta Szafrańska
Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę"...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet. Ochrona wolności, własności i bezpieczeństwo – ebook
Grażyna Szpor
Internet jest nieustannym wyzwaniem do myślenia systemowego, wydobywania ze złożonej rzeczywistości istotnych elementów. Współautorzy tej książki skupiają się na ochronie wolności, własności i bezpieczeństwa. W czterech rozdziałach: „Między wolnością informacyjną a ochroną danych w Internecie”, „Informacja i informatyka w administracji”, „Ochrona własności intelektualnej i konsumenta w Internecie”,...Data dostępności:
Data publikacji: