marketingowych
Liczba pozycji: 3
Filadelfia. Na zawsze twoja – ebook
Alicja Skirgajłło
Najgorętszy romans biurowy tego roku! Ivy Preston – ambitna i młoda kobieta po przejściach pracuje w jednej z najlepszych firm marketingowych w Nowym Jorku. Thomas Brown – przystojny, elokwentny i szalenie tajemniczy czterdziestoletni rekin sukcesu jest szefem Ivy. Podczas służbowego wyjazdu do Filadelfii, pomiędzy tą dwójką, dochodzi do czegoś, co nie powinno mieć miejsca. Zszokowana Ivy, od zawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Dirty wild Tom 1: Namiętny buntownik. Dirty wild. Tom 1 – ebook
Laurelin Paige
Cade Warren odniósł w życiu niebywały sukces. Ten trzydziestoletni biznesmen jest współwłaścicielem jednej z największych firm marketingowych na świecie. Nikt nie podejrzewa, że mężczyzna ma za sobą trudną przeszłość, pełną mrocznych tajemnic i bolesnych przeżyć. Jest pewien, że pozostawił ten rozdział za sobą - do chwili, gdy na jego drodze ponownie staje Jolie Stark. Siedemnaście lat temu, po zakończeniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook
Lechosław Garbarski Magdalena Krzyżanowska
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...Data dostępności:
Data publikacji: