Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowych

Liczba pozycji: 3
  • Marketing. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Marketing. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – audiobook

    Brain Tracy  

    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,94 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Wykorzystaj lepiej każdy dzień. Jak zoptymalizować 6 kluczowych obszarów codziennej rutyny – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Wykorzystaj lepiej każdy dzień. Jak zoptymalizować 6 kluczowych obszarów codziennej rutyny – audiobook

    S.J. Scott   Rebecca Livermore  

    Zacznij lepiej wykorzystywać każdy dzień. Jak zmaksymalizować 6 kluczowych obszarów codziennej rutyny. Czy odnosisz czasami wrażenie, że Twoje życie staje się coraz bardziej chaotyczne i przytłaczające? Brakuje Ci energii, źle sypiasz, niezdrowo się odżywiasz i wciąż nie masz czasu na ważne sprawy, jak regularna aktywność fizyczna czy utrzymywanie porządku w swojej przestrzeni. Twoja wydajność w pracy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,45 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • BestsellerPROMOCJA

    Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook

    Lechosław Garbarski   Magdalena Krzyżanowska  

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,94 zł 89,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA