marketingowe
Liczba pozycji: 38
Zarządzanie marketingowe – ebook
Grażyna Rosa
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook
Marcin Komor
W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP – ebook
Jolanta Staszewska Piotr Skorus
Na początku pracy autorzy odnieśli się do teoretycznych aspektów komunikacji wizualnej. Następnie przedstawiono miejsce komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej, jej pozycję określaną przez pryzmat nauk o sztuce, następnie przedstawiono rolę MŚP i wykorzystanie przez sektor MŚP narzędzi komunikacji wizualnej, tak w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym – poprzez wyniki badań....Data dostępności:
Data publikacji:
Manipulacja w działaniu: Rozpoznawanie rodzajów i technik – ebook
Alan Coleger
Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, by przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Księga Prawdy: Odkrywając Kłamstwa – ebook
Alan Coleger
Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, żeby przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Przełamując Kłamstwo: Jak Wykrywać Manipulację i Radzić Sobie z Kłamstwamia – ebook
Alan Coleger
Książka omawia zarówno werbalne, jak i niewerbalne sygnały kłamstwa. Przedstawia techniki wykrywania kłamstw oraz strategie radzenia sobie z nimi w życiu codziennym i relacjach interpersonalnych. Książka zagłębia się w etyczne aspekty wykrywania kłamstw oraz analizuje występowanie manipulacji w mediach, polityce i reklamach. Przedstawia chwyty marketingowe i propagandowe wykorzystywane do manipulacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Teoria i przykłady – ebook
Waniowski Sobotkiewicz Daszkiewicz
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing usług logistycznych – ebook
Urszula Chrąchol-Barczyk Mariusz Jedliński Grażyna Rosa
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook
Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Polityka informacyjna wobec dobr kultury – ebook
Opracowanie zbiorowe
Problematyka polityki informacyjnej podmiotów realizujących zadania z zakresu ochrony dóbr kultury to nie tylko działania informacyjno-promocyjne, marketingowe. To także umiejętne dysponowanie informacją z wykorzystaniem najnowszych technik i technologii – zarządzanie informacją. Niewątpliwie jego zakres wypełnia również wykonywanie prawa do informacji publicznej. Prawo do informacji w Polsce kojarzone...Data dostępności:
Data publikacji: