marketing relacji
Liczba pozycji: 2
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Co wybierasz po rozstaniu - żal, gniew i smutek, czy radość i poczucie szczęścia? – audiobook
Renata Zarzycka
Co wybierasz po rozstaniu - żal, gniew i smutek, czy radość i poczucie szczęścia? Pozbądź się "upiorów" przeszłości i z radością witaj każdy nowy dzień. Wybór należy do Ciebie. Weź odpowiedzialność za swoje życie. Tu i teraz skoncentruj umysł na poszukiwaniu pomysłów, rozwiązań na życie, z pozytywną wizją przyszłości i docelowego "slajdu". W audiobooku znajdziesz informacje o tym, iż spotyka nas to,...Data dostępności:
Data publikacji: