Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing relacji

Liczba pozycji: 8
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego – ebook

    Agata Niemczyk   Aneta Oleksy-Gębczyk  

    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych; będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Relacje sieciowe urzędu gminy. Budowanie przewagi kooperacyjnej – ebook

    Marcin Flieger  

    W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego. W książce pogłębiona została problematyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości. Podejście terytorialne – ebook
    CENA NEXTO

    Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości. Podejście terytorialne – ebook

    Zbigniew Przygodzki  

    Ludzie i instytucje wytwarzają specyficzny klimat, warunki życia i działania, które kreują środowiska przedsiębiorczości. Wykorzystując lokalne właściwości terytorium oraz siły globalizacji, środowiska te zyskują zdolność konkurowania w skali międzynarodowej. Terytorialna logika funkcjonowania buduje atmosferę „bycia u siebie”, w miejscu dającym poczucie stabilności i siły. Bezprecedensowy wzrost znaczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Relacje w organizacji. Podręcznik menedżera – ebook

    Ilona Świątek-Barylska  

    Czy można opracować instrukcję obsługi człowieka? Można spróbować, ale liczba oraz złożoność mechanizmów, które wpływają na ludzkie zachowania jest olbrzymia. Nie da się ich zaprezentować w formie algorytmu. Zachowania ludzi są wypadkową czynników indywidualnych, charakteryzujących jednostkę (takich jak osobowość, temperament, system wartości, doświadczenia, etc.) oraz czynników sytuacyjnych (np. stosowanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,01 zł 24,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,01 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rozwój terytorialny w świetle dorobku ekonomii instytucjonalnej. Przestrzeń - bliskość - instytucje – ebook

    Mariusz E. Sokołowicz  

    Współczesne spojrzenie na procesy rozwoju terytorialnego coraz silniej eksponuje sprawność otoczenia instytucjonalnego dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz organizowania życia społeczności miejskich i regionalnych. W perspektywie tej upatruje się podstaw procesów ekonomicznych zarówno w instytucjach formalnych (np. przejrzystość i efektywność prawa, sprawność działania przedsiębiorstw i organizacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,55 zł 19,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym – ebook

    Robert Bęben  

    Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,66 zł 30,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,66 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Miłość utkana nicią manipulacji. Czym jest bezwarunkowa miłość, a czym zaborcza? Czym jest motywacja? Cz.7. – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Miłość utkana nicią manipulacji. Czym jest bezwarunkowa miłość, a czym zaborcza? Czym jest motywacja? Cz.7. – audiobook

    Renata Zarzycka  

    Niekiedy w związku partnerskim bądź w relacji rodzinnej, możemy usłyszeć podobne słowa, jak: „Jeśli zrobisz tak jak chcę to pokocham Cię” lub „to może Cię będę kochać nadal” lub „Jeśli zachowasz się kulturalnie podczas czasu separacji i rozwodu, to może zostaniemy nadal przyjaciółmi” , albo „Udowodnij mi, że mnie kochasz” . W takiej relacji wciąż jedna osoba ma ciągłe żądania, roszczenia a druga stara...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA