marketing
Liczba pozycji: 24
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
ANGIELSKI w pracy i biznesie. Intensywny kurs w 30 lekcjach – audio kurs + ebook
Hubert Karbowy
Intensywny multimedialny kurs „ ANGIELSKI w pracy i biznesie ” to skuteczny i szybki sposób na opanowanie angielskiego języka biznesowego. Przeznaczony jest dla: pracowników międzynarodowych korporacji, właścicieli firm, osób rozpoczynających karierę zawodową i szukających pracy. Książka zawiera: 30 lekcji, w tym lekcje powtórkowe, współczesne dialogi i słownictwo z tłumaczeniami,...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę – audiobook
Brian Tracy
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobook
Zyta Machnicka
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – audiobook
Jim Edwards
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rework – audiobook
Jason Fried David Heinemeier Hansson
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka. Saul Kaplan , pomysłodawca i założyciel...Data dostępności:
Data publikacji:
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w pracy i biznesie – audio kurs
Dorota Guzik
Chcesz opanować słownictwo pozwalające na swobodne prowadzenie rozmowy w różnych sytuacjach w pracy? Ucz się z kursem „Angielski w pracy i biznesie - Business Words & Expressions”, który wprowadza naukę zróżnicowanych zwrotów używanych w pracy i podczas ubiegania się o nową posadę. Poprzez wszechstronne rozszerzanie słownictwa na poziomie zaawansowanym kurs rozwija umiejętności komunikowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji: