marketing
Liczba pozycji: 3
Kościół na rynku. Eseje pastoralne – ebook
Andrzej Draguła
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...Data dostępności:
Data publikacji:
Mowa błazna. Odkrywanie sztuki chrześcijańskiej perswazji – ebook
Os Guinness
W erze globalizmu niemal wszyscy zajmują się autopromocją – prezentują się, tłumaczą, bronią bądź dzielą przemyśleniami i emocjami w sposób wcześniej niespotykany. To dlatego, jak pisze Os Guinness, można powiedzieć, że żyjemy w wielkiej świeckiej erze apologetyki. Co ta epoka apologetyki oznacza dla nas, wyznawców Jezusa? Czy jako chrześcijanie jesteśmy do niej przygotowani? Globalizacja daje nam...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość utkana nicią manipulacji. Czym jest bezwarunkowa miłość, a czym zaborcza? Czym jest motywacja? Cz.7. – audiobook
Renata Zarzycka
Niekiedy w związku partnerskim bądź w relacji rodzinnej, możemy usłyszeć podobne słowa, jak: „Jeśli zrobisz tak jak chcę to pokocham Cię” lub „to może Cię będę kochać nadal” lub „Jeśli zachowasz się kulturalnie podczas czasu separacji i rozwodu, to może zostaniemy nadal przyjaciółmi” , albo „Udowodnij mi, że mnie kochasz” . W takiej relacji wciąż jedna osoba ma ciągłe żądania, roszczenia a druga stara...Data dostępności:
Data publikacji: