marketing
Liczba pozycji: 11
Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Praktyczny poradnik dla kandydatów – ebook
Robert Stępowski
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Relacje w organizacji. Podręcznik menedżera – ebook
Ilona Świątek-Barylska
Czy można opracować instrukcję obsługi człowieka? Można spróbować, ale liczba oraz złożoność mechanizmów, które wpływają na ludzkie zachowania jest olbrzymia. Nie da się ich zaprezentować w formie algorytmu. Zachowania ludzi są wypadkową czynników indywidualnych, charakteryzujących jednostkę (takich jak osobowość, temperament, system wartości, doświadczenia, etc.) oraz czynników sytuacyjnych (np. stosowanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka wojenna – ebook
Sun Zi
Osiągnąć sto zwycięstw w stu bitwach nie jest szczytem umiejętności. Szczytem umiejętności jest pokonanie przeciwnika bez walki. Sztuka wojenna została napisana przez Sun Zi prawie 2,5 tysiąca lat temu. To prawdopodobnie najstarszy znany nam traktat o wojnie i rządzących nią prawidłach, z pewnością jednak – mający na nie największy wpływ. Składa się z 13 rozdziałów, w których autor opisał zasady,...Data dostępności:
Data publikacji:
7736 km. Pomiędzy Koreą Południową a Polską – ebook
Mijin Mok
Tytułowe 7736 kilometrów to dystans, jaki dzieli Polskę i Koreę Południową. Czy tak odległe kraje może cokolwiek łączyć? Pokażę ci, że niejedno! Nazywam się Mijin Mok i jako „Koreanka” przybliżam kulturę mojej ojczyzny w mediach społecznościowych. A teraz zapraszam cię w czytelniczą podróż po Kraju Spokojnego Poranka. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak wygląda koreańskie randkowanie i jego faza SSEOM, co...Data dostępności:
Data publikacji:
Made in Sweden. 60 słów, które stworzyły naród – ebook
Elisabeth Asbrink
Język to władza. Dlatego napisałam tę książkę Szwedzkie słowo lagom, oznaczające życie wystarczająco dobre, rozprzestrzeniło się w świecie jako symbol szwedzkiego umiaru, wygodnego i przyjemnego życia w otoczeniu ładnych przedmiotów, kojących krajobrazów, spędzanego na lekturze najlepszych na świecie kryminałów. A co, jeśli to wyłącznie fantazja? Doskonale prowadzony narodowy marketing, na który...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklamacje. Felietony o reklamie – ebook
Maciej Ślużyński
Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...Data dostępności:
Data publikacji:
Ferrari. Człowiek i maszyna – ebook
Brock Yates
Ferrari to czerwień. To wyścigi. Doskonałość, luksus i osiągnięcia. Mniej znany jest człowiek stojący za tą marką. Przez prawie siedemdziesiąt lat Enzo Ferrari dominował w imperium motorsportu, które zdefiniowało świat szybkich samochodów. Obok papieża Ferrari był najbardziej szanowanym człowiekiem we Włoszech. Ale czy był łagodnym padrone przedstawianym przez uwielbiającą go światową prasę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook
Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Szwedzka broń pancerna 1920-1989 – ebook
Krzysztof Kubiak
Niemal wszyscy miłośnicy broni pancernej rozpoznają bez wahania czołg Strv 103 , wielu kojarzy przedwojennego Landsverka L-60, ale szwedzka broń pancerna to nie tylko te dwa wozy. Jej historia jest dużo bogatsza i skomplikowana. W książce Szwedzka broń pancerna 1920–1989 prof. Krzysztof Kubiak nie ogranicza się do prezentacji wozów bojowych, ale też opisuje i wyjaśnia trendy rozwojowe broni pancernej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak się NAPRAWDĘ czujesz? – ebook
Jenna Kutcher
W dzisiejszym chaotycznym świecie możesz czasami mieć poczucie, że nie jesteś już sobą i nawet nie wiesz, jak się czujesz… TAK NAPRAWDĘ. Starasz się wszystko zrównoważyć: rodzinę, pracę, życiowe cele, ale twoje emocje są w rozsypce, a ty nie czujesz się tak pewna siebie i szczęśliwa, jak kiedyś pragnęłaś. Dzięki tej książce dowiesz się, jak przebudować całe swoje życie i odnaleźć w końcu radość...Data dostępności:
Data publikacji: