marketing
Liczba pozycji: 4
ITwiz – e-wydanie – 1/2024
Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Depeche Mode – ebook
Serhij Żadan
Z chaosu transformacyjnej codzienności powoli wyłania się biznesowy i religijny układ. Choć państwowy komunizm upadł, młodzi wciąż hołdują ideałom społecznej sprawiedliwości i pochuizmu. Ale w powietrzu buzuje już nowe – marketing, niuejdżowe kaznodziejstwo, zapach marihuany, Depeche Mode w publicznym radiu. Charków zasnuty jest ziołowym dymem, zalany wódką i keczupem. Poszukiwania kolegi prowadzą...Data dostępności:
Data publikacji:
Folwark zwierzęcy. Dziennik z folwarku – ebook
George Orwell
Odrzucana przez znanych brytyjskich wydawców, również z przyczyn politycznych (wcześniej jej maszynopis omal nie został zniszczony w Londynie w eksplozji niemieckiej latającej bomby V-1), alegoryczna bajka Folwark Zwierzęcy ukazała się ostatecznie w Anglii 17 stycznia 1945 r. w nakładzie 4 500 egzemplarzy. Od tamtej pory wydrukowano ich na świecie dziesiątki milionów, a brytyjski Book Marketing...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook
Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...Data dostępności:
Data publikacji: