Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mariusz

Liczba pozycji: 44
  • CENA NEXTO

    Jak skutecznie negocjować. Zdobądź przewagę nie tylko w biznesie – ebook

    Mariusz Mszyca  

    Czytając opis tego e-booka prawdopodobnie odczuwasz potrzebę zgłębienia tajników zasad negocjacji, aby skuteczniej sobie radzić czy to w życiu prywatnym, biznesowym czy rodzinnym. Tak, tak – rodzinnym też, przecież negocjacje z dziećmi to chleb powszedni. Często nie zdajemy sobie z tego sprawy jak małe dzieci próbują i doskonalą techniki, które pozwolą im uzyskać późniejsze pójście spać, otrzymanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,30 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Rozmowy o rynku książki 14 – ebook

    praca zbiorowa  

    Czternasty tom rozmów, które pierwotnie drukowane były przez cały 2014 rok w dwutygodniku „Biblioteka Analiz”, przynosi wywiady z wydawcami, księgarzami, papiernikami, drukarzami, a także osobami kierującymi ważnymi instytucjami kultury jak ZaiKS, Copyright Polska czy Polska Sekcja IBBY. Rozmowy z przedstawicielami firm małych i dużych, a także wielkich międzynarodowych koncernów jak Heidelberg...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Planning and Management in Eco-cities – ebook

    Stanisław Łobejko   Anna Stankowska   Mariusz Zabielski  

    The concept of eco-city planning is different from traditional planning models. The difference lies in the emphasis on ecological principles in the designing process. An eco-city and green community model planning help local communities understand how to improve the quality of life of their inhabitants. The implementation of eco-city planning allows to plan sustainable city functioning as "interconnected...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,72 zł 45,24 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,72 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 44

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA