management
Liczba pozycji: 41
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach – audiobook
TOMASZ KRÓL
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć Agile Project Management – ebook
Charles G. Cobb
Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project Management pomaga menedżerom projektów przestawić się na myślenie poza schematami dzięki dogłębnemu przedstawieniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean management po polsku. Wydanie II – audiobook
Tomasz Król
Szczupłe zarządzanie, które działa. Lean management , czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety...Data dostępności:
Data publikacji:
Theory of tourism and tourism management – ebook
Tadeusz Chudoba
This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...Data dostępności:
Data publikacji:
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji – ebook
Krzysztof Kałucki
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account...Data dostępności:
Data publikacji:
The Choice of the Bargaining Agenda in Imperfectly Competitive Markets – ebook
Domenico Buccella
Product and labour markets have strong links. Moreover, labour-management relations and negotiations are central to the functioning of labour market institutions, mostly in advanced economies. The monograph carries out an in-depth analysis of a fundamental aspect of unionised labour markets: the scope of bargaining (i.e. the issues which are the subject of bargaining between firms and unions), and...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Exchange Server 2010 Vademecum Administratora – ebook
William R. Stanek
Praktyczny, poręczny przewodnik po Exchange Server 2010! Ten poręczny i zwięzły przewodnik kieszonkowy pozwala błyskawicznie znajdować odpowiedzi na pytania dotyczące codziennej administracji programu ¬Exchange Server 2010. Zawiera opisy podstawowych poleceń i technik w formie tabel przeglądowych, instrukcji krok po kroku i list. Dostarcza dokładne informacje potrzebne do zaoszczędzenia czasu i wykonania...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft SQL Server 2008 Vademecum Administratora – ebook
William R. Stanek
Podręczny i precyzyjny, przewodnik kieszonkowy, które podaje gotowe recepty dotyczące administrowania SQL Server 2008. Jego tematyka koncentruje się na zadaniach podstawowej obsługi i konserwacji przy użyciu tabel z przeglądami, instrukcji oraz list. Zyskujemy informację potrzebną do rozwiązywania problemów oraz wykonania pracy - niezależnie, czy siedzimy przy biurku, czy jesteśmy poza biurem! Szybki...Data dostępności:
Data publikacji:
Consumer behavior on international market – ebook
Sławomir Smyczek
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać mistrzem marketingu – ebook
Jeffrey J. Fox
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut....Data dostępności:
Data publikacji: