malych
Liczba pozycji: 113
Jak wygrać przetarg - poradnik dla małych i średnich firm – ebook
Andrzela Gawrońska-Baran
Z lektury Czytelnik dowie się: Po pierwsze, gdzie szukać ogłoszeń oraz informacji o przetargach, jak interpretować zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), jak „mierzyć siły na zamiary” - czyli jak przystąpić do przetargu razem z inną firmą, jak polegać na potencjale innej firmy, a także na jakich warunkach korzystać z podwykonawców. Po drugie, wykonawca znajdzie instrukcje,...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...Data dostępności:
Data publikacji:
Fundusze UE 2007-2013 dla mikro, małych i średnich firm – ebook
Anna Szymańska
To mój skrót oficjalnej nazwy “Małe i Średnie Przedsiębiorstwa” (MŚP). Sympatycznie ich nazywam, prawda? Misie na to zasługują - to Misie tworzą miejsca pracy, dają dochód naszej gospodarce narodowej, borykają się na co dzień z pazernym fiskusem i ZUS-em, ze stale zmieniającym się prawem, dziurawymi drogami i jeszcze wielu innymi problemami. Powinniśmy wspierać Misie, są bardzo pożyteczne......Data dostępności:
Data publikacji:
Technika małych kroków – ebook
Błażej Ciesielski
Autor poradnika „Technika małych kroków” pokazuje, jak można zmienić swoje życie stosując technikę realizacji mniejszych celów. Dodatkowo, w kolejnych rozdziałach Czytelnik może dowiedzieć się co zrobić, by wprowadzić dobre nawyki do swojej codzienności.Data dostępności:
Data publikacji:
Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys – ebook
Anna Skowronek-Mielczarek
Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych. Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci – ebook
Anna Kalbarczyk
Jak rozumieć rysunki małych dzieci w wieku od 2 do 6 lat? Są one dziecięcą mową, formą komunikacji, sposobem wyrażania siebie i spontaniczną, naturalną potrzebą. Już nigdy później rysunek dziecka nie będzie tak istotny i tak nieodłącznie związany z rozwojem jego osobowości. We wczesnych latach życia mowa i rysunek uzupełniają się po to, by wspomóc rozwój dziecka. Mówienie wspomaga rysowanie, a rysowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Bóg Rzeczy Małych – ebook
Arundhati Roy
Klasyczna historia o miłości na przekór podziałom społecznym Odznaczająca się kunsztowną narracją, głęboko poruszająca historia o miłości i śmierci, szaleństwie i nadziei, radości i utraconym dzieciństwie to prawdziwe arcydzieło liryzmu. Jest to książka niezwykła, dociera bowiem do najgłębszych pokładów psychiki i odkrywa najbardziej intymne przeżycia. Arundhati Roy w Bogu Rzeczy...Data dostępności:
Data publikacji:
Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet – ebook
Rafał Drewniak Agnieszka Goździewska-Nowicka Iwona Posadzińska Grażyna Voss
Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede...Data dostępności:
Data publikacji:
Zachowania rynkowe mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza analiza scenariusze rozwoju – ebook
Izabella Steinerowska-Streb
W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do konkluzji, że można wyróżnić dwa odmienne rodzaje tych zachowań: inercyjne i kongruentne. Wyróżnikami książki są: kompleksowe, dyskursywne spojrzenie na problematykę...Data dostępności:
Data publikacji:
Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Anna Adamik
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio...Data dostępności:
Data publikacji: