Liczba pozycji: 8
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Morze Drzazg 2: Pół świata – ebook
Joe Abercrombie
NOMINACJA DO NAGRODY LOCUSA DLA NAJLEPSZEJ POWIEŚCI YOUNG ADULT! CYKL „MORZE DRZAZG” Zadra rozpaczliwie chce pomścić śmierć ojca. Celem jej życia jest walka. Zostaje uwikłana w intrygi Ojca Yarviego, przebiegłego ministra Gettlandu, który pozyskuje sojuszników w walce z Najwyższym Królem. I nie cofnie się przed niczym. Towarzyszy im Brand, młody wojownik, który nienawidzi zabijania. Czy Zadra...Data dostępności:
Data publikacji:
Znam twój sekret – ebook
Daphne Benedis-Grab
Rób, co mówię, albo ujawnię twój sekret… Owen, Gemma, Ally i Todd nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego… aż do momentu, gdy wszyscy otrzymują identyczny e-mail z pogróżkami. Następnego dnia w szkole będą musieli połączyć siły, żeby wygrać wyścig z czasem i wypełnić szereg dziwacznych poleceń otrzymanych od anonimowego nadawcy wiadomości. Żadne z nich nie będzie miało na to ochoty, a jednak zrobią wszystko,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne – ebook
Vanessa Edwards
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowa Ewa. Początek – ebook
Giovanna Fletcher Tom Fletcher
Elektryzująca historia miłosna, która rozgrywa się w przyszłości. Pierwszy tom trylogii autorstwa bestsellerowego pisarza Toma Fletchera i Giovanny Fletcher Ewa jest taka, jak każda inna nastolatka... Tyle że na jej barkach spoczywa los całego świata. Jest pierwszą dziewczyną, jaka się urodziła od pięćdziesięciu lat. Jest odpowiedzią na ich modlitwy. Jest ich ostatnią nadzieją. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Czerwień raz jeszcze daje czerwień – ebook
Marta Fox
Bohaterka tej książki niejedno ma imię - mogłaby od biedy nazywać się Bridget Jones, której wrażliwość zamiast whisky ostrzyła Anne Sexton. Mogłaby nazywać się Świętą Wyuzdaną Anais Nin, spotykającą swoje setne erotyczne spełnienie. Mogłaby nawet przez chwilę stać się przestraszonym facetem, który rozpoznaje kobiecość w sobie i nie wie za bardzo, co z nią zrobić. Na pewno jest kobietą, która zrozumiała,...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Theory of tourism and tourism management – ebook
Tadeusz Chudoba
This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...Data dostępności:
Data publikacji: