młoda
Liczba pozycji: 5
Młoda myśl wschodnia – ebook
Praca zbiorowa
"Młoda myśl wschodnia" to próba uchwycenia najnowszych tendencji w polskim myśleniu o Wschodzie. Począwszy od 1918 roku, każda epoka niepodległej Polski cechowała się własnym podejściem do tematyki wschodniej; zawarte w tym tomie teksty zostały napisane przez najmłodsze, "piąte" pokolenie, jak nazywa ich Paweł Kowal, "wschodniaków".Data dostępności:
Data publikacji:
Bankowość elektroniczna. Wydanie 2 – ebook
Beata Świecka
Bankowość elektroniczna w Polsce jest młodą dziedziną, jeszcze nie do końca zbadaną, lecz bardzo istotną z punktu widzenia zarówno banku, jak i klienta. Niniejsza publikacja stanowi jedną z pionierskich, na gruncie polskim, prób kompleksowego ujęcia fascynującej problematyki bankowości elektronicznej. Książka ta adresowana jest głównie do studentów, pracowników naukowych i specjalistów zajmujących...Data dostępności:
Data publikacji:
Dong Mingzhu & Gree. Biznesowa i życiowa biografia – ebook
Guo Hongwen
Wzrost gospodarczy i wpływy Chin były jednym z najbardziej znaczących wydarzeń w gospodarce światowej w ostatnich czasach. Siłą napędową tej ekspansji byli prywatni przedsiębiorcy i chińskie firmy, z których niektóre dosłownie zredefiniowały krajobraz gospodarczy i biznesowy, zarówno w Chinach, jak i poza nimi. Gree Electric jest jedną z potęg przemysłu klimatyzacyjnego, ale swój sukces zawdzięcza...Data dostępności:
Data publikacji:
Pielgrzym – ebook
Terry Hayes
„Pielgrzym” to kryptonim człowieka, który oficjalnie nie istnieje. Dawniej dowodził tajnym wydziałem wewnętrznym amerykańskiego wywiadu. Swe zawodowe doświadczenie zawarł w książce. Nie przewidział jednak, że posłuży ona jako podręcznik mordercy… Młoda kobieta zamordowana w podrzędnym hotelu na Manhattanie. Mężczyzna publicznie ścięty w Arabii Saudyjskiej. Oczy skradzione żywemu człowiekowi pracującemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Legendarna obsługa Klienta – ebook
Ken Blanchard Kathy Cuff Vicki Halsey
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...Data dostępności:
Data publikacji: