ludzie
Liczba pozycji: 174
Ludzie, ludzie – ebook
Ewa Woydyłło
Jak pokochać „trudne charaktery”, budować dobre relacje i rozumieć siebie Ewa Woydyłło – znawczyni ludzkiej psychiki przedstawia wyjątkową galerię „trudnych” ludzi, z którymi przychodzi nam dzielić życie. Opisuje ich po mistrzowsku, z wyrozumiałością i tolerancją. Inspirując nas do odpowiedzi na pytanie: Jacy jesteśmy? „Każdy obdziela otoczenie swoimi przywarami, chociaż nie każdy jednakowo nieznośnie....Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing – ebook
Paweł Kuźbik
Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Zmiany w sporcie będą generować nowe sytuacje kryzysowe, a budowa silnych, profesjonalnych organizacji sportowych, w tym klubów sportowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – ebook
Liz Wiseman
Nowe, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa” z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak że pracują znacznie poniżej swoich możliwości, drugi sprawia, że ludzie rozwijają skrzydła i odnoszą ogromne sukcesy. Demotywator, aby osiągać zaplanowane rezultaty, wywiera presję i narzuca własne koncepcje,...Data dostępności:
Data publikacji:
10 sekretów ludzi bogatych – ebook
Arek Klekociuk
Prawdopodobnie zastanawiasz się dlaczego BOGACI się bogacą, zaś biedni nadal są BIEDNI. Być może istnieją określone zasady, SEKRETY, które stosują lodzie zamożni, przedsiębiorcy, a TY po prostu o tym nie wiesz! Postanowiłem przeprowadzić 30 wywiadów z przedsiębiorcami, milionerami oraz przeczytać wiele książek z zakresu biznesu, aby dowiedzieć się jakie SEKRETY, stosują ludzie BOGACI. Ten krótki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego właśnie ja? Kiedy złe rzeczy zdarzają się dobrym ludziom – ebook
Harold S. Kushner
Jedna z najważniejszych książek o rozwoju duchowym, która stała się źródłem inspiracji dla milionów czytelników na całym świecie Dlaczego uczciwi i przyzwoici ludzie cierpią? Dlaczego nieszczęścia i nagła śmierć spotyka niewinnych? Gdzie jest Bóg, kiedy cierpią i giną dobrzy ludzie? Harold S. Kushner – amerykański teolog i rabin – sam musiał poradzić sobie z tymi trudnymi pytaniami,...Data dostępności:
Data publikacji:
Obywatelstwo i paszport za inwestycje – ebook
Piotr Schneider
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, zamożni ludzie wybierają opcje obywatelstwa jako najskuteczniejszy sposób uzyskania dostępu do wcześniej niewyobrażalnych możliwości. Poniżej wymieniono szczegóły najbardziej wiarygodnych i udanych programów obywatelskich. Sprzedawanie obywatelstwa to często sposób na załatanie dziury w budżecie danego kraju. Chętnych na takie transakcje jest wielu, mimo że za drugi...Data dostępności:
Data publikacji:
Zacznij od nowa. (O)swój biznes – ebook
Anita Zielke
Książka została napisana z myślą o Tobie, jeśli poniosłeś porażkę w biznesie. Być może teraz wydaje Ci się, że z tego powodu świat przestał istnieć. Jednak nie, nadal istnieje. Lubi rządzić się swoimi własnymi prawami. Pamiętaj, że ludzie sukcesu mało mówią, a pokazują tylko efekt końcowy, czyli sukces. Nawet mając „po drodze” mniejsze porażki.Data dostępności:
Data publikacji:
Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie – ebook
Pat Flynn
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi danymi stoją ludzie. Ludzie, którzy oczekują od nas przywództwa i troski. Ludzie, którzy szukają kogoś, komu mogą zaufać i o kim wiedzą, że ma na względzie ich najlepszy...Data dostępności:
Data publikacji:
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów – ebook
Phil Barden Rory Sutherland
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...Data dostępności:
Data publikacji:
Pojęcie. Jak reprezentujemy i kategoryzujemy świat – ebook
Józef Bremer Adam Chuderski
Czy pojęcia są subiektywnymi tworami umysłu czy też wiernym odbiciem prawidłowości obecnych w środowisku? Jaki jest związek systemu pojęciowego z językiem? Jak nabywamy pojęcia? Jak pojęcia wyłaniają się z aktywności mózgu? Czy komputery mogą operować pojęciami równie skutecznie jak czynią to ludzie? Omawiane w tej książce teorie i badania pochodzą m.in. z takich dyscyplin jak filozofia, lingwistyka,...Data dostępności:
Data publikacji: