liscie
Liczba pozycji: 5
Nastrojowo: Nastrojowo - W lesie – audiobook
Rasmus Broe
Odpręż się przy dźwiękach natury. Promienie słońca tańczą w koronach drzew, których liście delikatnie szeleszczą na wietrze. Ptaki śpiewają, w oddali strumyk płynie z wolna. Stoisz pośrodku gęstego lasu, tylko Ty i odgłosy natury.Data dostępności:
Data publikacji:
Natura leczy, czyli co sprawia, że jesteśmy szczęśliwsi, zdrowsi i bardziej kreatywni – ebook
Florence Williams
ZACZNIJ CZERPAĆ Z NATURY PEŁNYMI GARŚCIAMI! Ta popularnonaukowa książka zawiera solidną dawkę wiedzy o tym, jak natura wpływa na nasze ciało. Wraz z Florence Williams odkrywamy przyjemności shinrin-yoku - „leśnych kąpieli” w zaciszu japońskich lasów; pozytywny wpływ obozów survivalowych oraz korzyści płynące ze spacerów po miejskich parkach. Drzewa za oknem, śpiew ptaków czy zapach sosny mają niebagatelne...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyznaczanie granic. Jak je stawiać, żeby czuć się wolnym – audiobook
Melissa Urban
Czy chcielibyście nauczyć się mówić „nie”? Czy czujecie się wyczerpani, przeciążeni zadaniami i zmęczeni przedkładaniem potrzeb innych nad swoje własne? Czy wasze relacje z innymi wydają się jednostronne? Jeśli odpowiedzieliście twierdząco na którekolwiek z tych pytań, jesteście gotowi na postawienie granic. Melissa Urban pomogła już milionom ludzi wyrobić sobie zdrowe nawyki w dziedzinie relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Ukryty geniusz. Pigułki na rozum, hakerzy mózgu i sekrety inteligencji – ebook
David Adam
Kolejna książka autora bestsellera ,Człowiek, który nie mógł przestać Co by było, gdyby twój poziom inteligencji okazał się wyższy, niż ci się wydaje? Czy w twojej głowie kryje się geniusz, który tylko czeka, żeby się ujawnić? A może chciałbyś zażyć pigułkę, która zwiększy twój potencjał intelektualny? Badacze na całym świecie pracują nad sposobami poprawy działania naszego mózgu, byśmy stawali się...Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: