left
Liczba pozycji: 5
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji:
The Song of Leonard Cohen – audiobook
Harry Rasky
"'Harry, this is Leonard. I just wanted you to know I watched your film on me and it struck me I never thanked you enough at the time for the magnificent gift you gave with that film. Call me.' Then he left his personal number.' – Harry Rasky, April 2000. No other book about Leonard Cohen gets so close to the man, his city, his poems and songs, his friends, his background, and the many original influences...Data dostępności:
Data publikacji:
Wasted Time – audiobook
Edward Hertrich
A stark and honest memoir of thirty-five years spent in Canada’s prison system. Born and raised in Toronto’s Regent Park, Edward Hertrich left high school in grade eleven to start working. A year later, he started dealing drugs in earnest, beginning a criminal career that resulted in him being incarcerated for thirty-five of his next forty years. In Wasted Time, Hertrich describes his time behind bars....Data dostępności:
Data publikacji:
Maskarada w Moguncji. Grób Rodrigandów. – audiobook
Karol May
Ród Rodrigandów Tom VII Maskarada w Moguncji : Prusy. Kurt Unger podczas urlopu w Moguncji odnajduje - wysłany przez jego ojca z Meksyku i zaginiony przed laty - spadek i znowu udaremnia szpiegowskie plany Landoli. Razem z Sępim Dziobem, decydują - po wizycie w Rerlinie u Bismarcka - wyjechać do Meksyku, by odszukać naszych zaginionych bohaterów. Gróg Rodrigandów: Prusy. Dziwaczny ubiór i zachowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji: