lata
Liczba pozycji: 5
Hamulce sukcesu – audiobook
Janusz Kozioł
Poznaj ostateczną prawdę na temat tego, co blokuje Twój osobisty sukces. Każda książka motywacyjna działa na nas jak Red Bull. Wprowadzamy w życie pozytywne mikrozmiany. Tydzień po przeczytaniu takiej książki jest magiczny, czujesz, że to ma sens, ale potem… Nie wiem, czy też odczuwasz, że te naładowane baterie tracą siłę, a Ty wracasz do starych nawyków? Poznaj najbardziej destrukcyjne blokady zainstalowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Halina – audiobook
Anna Kamińska
Książka Górska Roku 2019 Grand Prix Festiwalu Górskiego im. Andrzeja Zawady Pierwsze szczyty zdobywała w chustce na głowie, w czasach, gdy kobiety w górach były traktowane przez wspinaczy jak dodatkowy plecak. To od niej zaczął się alpinizm kobiecy! Uznanie zdobyła spektakularnie. Ta droga uchodziła za przejście dla szaleńców. Zwłaszcza od czasu tragicznego wypadku z 1929 roku, utrwalonego...Data dostępności:
Data publikacji:
Chorzy ze stresu – audiobook
Ewa Kempisty-Jeznach
Umysł i ciało pozostają w absolutnej symbiozie. Upraszczając - jeśli masz zdrowy umysł, to i twoje ciało ma się dobrze. I odwrotnie - kiedy ciało zdrowe, to i umysł jest w dobrej kondycji. Jednak są ludzie, u których opisana zależność nie występuje. Każdy z nas tylko do pewnego momentu zachowuje kontrolę nad swoim ciałem i psychiką, a stres, którego doświadcza człowiek współczesny, sprawia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga teraźniejszości – audiobook
Eckhart Tolle
Przez dwa lata mały człowiek przesiadywał na ławce w parku. Ludzie mijali go, pogrążeni we własnych myslach. Pewnego dnia ktoś zadał mu pytanie. W następnych tygodniach coraz więcej ludzi przychodziło i stawiało mu pytania. Po pewnym czasie rozniosła się wieść, że ten człowiek jest kimś niezwykłym, kimś, kto odkrył coś, co sprawia, że życie nabiera sensu, staje się pełnią. Ta historia wydarzyła się...Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: