kultura i biznes
Liczba pozycji: 40
Od ekonomicznej teorii do politycznej praktyki – ebook
Grzegorz W. Kołodko
Ludzkość stoi w obliczu epokowych wyzwań wynikających ze zbiegania się demograficznych, społecznych, ekonomicznych, ekologicznych i politycznych megatrendów, na które dodatkowo nakładają się skutki zgubnej pandemii COVID-19 oraz nowej zimnej wojny. Tradycyjna myśl ekonomiczna nie radzi sobie z tymi wzajemnie wzmacniającymi się trendami. W warunkach nieodwracalnej globalizacji profesor Grzegorz W....Data dostępności:
Data publikacji:
Maski przywództwa. Studium antropologiczno-psychologiczne – ebook
Włodzimierz Świątek
Książka opisuje i analizuje fenomen maski, która jest atrybutem przynależnym przywódcom żyjącym na przestrzeni różnych kultur i epok historycznych, a także w czasach nam współczesnych. Głównym celem tych analiz jest poznanie, opisanie i zrozumienie tego, co jest ukryte za maskami używanymi przez przywódców politycznych, społecznych, religijnych czy tych kierujących organizacjami biznesowymi. W...Data dostępności:
Data publikacji:
Finansowe przygotowanie samozatrudnionych do okresu emerytalnego – ebook
Teresa Bednarczyk Ilona Skibińska-Fabrowska
Publikacja jest opracowaniem unikatowym na polskim rynku wydawniczym, w którym połączono dwa zagadnienia aktualne w polskiej gospodarce. Z jednej strony jest to problematyka samozatrudnienia jako rozwijającej się formy aktywności zawodowej na współczesnym rynku pracy. Z drugiej zaś strony – problematyka akumulacji kapitału i uprawnień emerytalnego osób pracujących dla zysku, zarówno w ramach części...Data dostępności:
Data publikacji:
Chińskie metamorfozy – ebook
Krzysztof Gawlikowski
Chińczycy stworzyli cywilizację wyprzedzającą inne centra kulturowe, co najmniej do XVI w., ale choć wymyślili proch, to jednak nigdy nie wyprodukowali tak sprawnej broni palnej jak Europejczycy; choć wymyślili kompas, to erę odkryć geograficznych zakończyli pod koniec XV w. Czy istnieją jakieś "punkty styczne" cywilizacji konfucjańskiej i cywilizacji zachodniej? Czy Wschód z Zachodem jest w stanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Chiński smok w polskiej firmie – ebook
Michał Łebkowski
"Pierwsza w Polsce profesjonalna książka o imporcie z Chin! 160 stron praktycznej wiedzy! Jeśli chcesz importować z Chin, nie możesz nie przeczytać tej książki! 100.000 zł - tyle przykładowo możesz stracić na nieudanym imporcie przez to, że nie przeczytałeś tej książki 200.000 zł - tyle przykładowo możesz zarobić, jeśli odpowiednio przeprowadzisz import z Chin 24,90 zł - tyle kosztuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Odwaga w przywództwie – ebook
Brene Brown
Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...Data dostępności:
Data publikacji:
Firma bez strachu – ebook
Amy C. Edmondson
Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych pomysłów, zdolności do poszukiwania rozwiązań i krytycznego myślenia. Profesor Harvard Business School, autorka niniejszej książki, Amy C. Edmondson, już...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie bój się błądzić – ebook
Jeff Bezos
Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i wywiady Jeffa Bezosa, ukazujące historię życia, pracę i ewolucję poglądów miliardera. Autor uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów...Data dostępności:
Data publikacji:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook
Grzegorz Kosson
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...Data dostępności:
Data publikacji:
2030. Jak ścieranie się najwyraźniejszych dzisiejszych trendów przekształci przyszłość wszystkiego – ebook
Mauro F. Guillén
Świat radykalnie się zmienia na naszych oczach. Czy będziecie gotowi na to, co nadchodzi? Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, że przyszłość będzie radykalnie odmienna od teraźniejszości. Przyłączcie się do Mauro F. Guilléna w błyskotliwej analizie trendów, które zmienią nasz sposób życia, pracy i zabawy. Angela Duckworth , autorka Uporu: Potęgi pasji i wytrwałości To przekonująca...Data dostępności:
Data publikacji: