Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

kuźniar

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Innowacyjne wrogie przejęcie – ebook

    Aleksandra Kuźniar  

    Historia konfliktu, jaki zrodził się pomiędzy pewnymi spółkami na rynku windykacyjnym. Praktycznie nie było dnia, żeby media nie przedstawiały jakichś nowych informacji w tej sprawie. Spór był bardzo gorący i w tamtym okresie praktycznie nie schodził z czołówek portali czy gazet.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,98 zł 25,53 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,98 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Rozmowy o przywództwie na morzu i na lądzie – ebook

    Jacek Santorski   Małgorzata Czarnomska  

    Kpt. Roman Paszke – ambiwertyk, lider integrujący i dopełniający pozorne przeciwieństwa. Kpt. Joanna Pajkowska – spójna wewnętrznie liderka-samotniczka, zarządzająca przede wszystkim samą sobą Kpt. Tomasz Lipski – wszechstronny autorytet ujawniający zespołowi swoje słabości i wątpliwości Kpt. Piotr Kuźniar – skromny co-leader w poziomej strukturze będącej paradygmatem zarządzania. Kpt Wojciech...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Nowy (nie)porządek świata – ebook

    Andrzej Paradysz  

    Globalizacja stała się źródłem wielu nieporozumień. Towarzyszą im pełne schematów i uproszczeń analizy prezentowane niekiedy nawet przez znanych badaczy. Dochodzi przy tym do gorących sporów ideologicznych o istotę globalizacji. Konserwatyści bronią idei państwa narodowego i starego porządku, oskarżając globalistów, że za sprawą rewolucji informacyjno-technologicznej chcą zniszczyć państwo. Z kolei...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,99 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego – ebook

    Agata Niemczyk   Aneta Oleksy-Gębczyk  

    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych; będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,10 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA