konto
Liczba pozycji: 4
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
REIT-y. Inwestowanie w nieruchomości. – audiobook
Daniel Tokarz
Pewnie nieraz słyszałeś, że inwestowanie w nieruchomości na wynajem wymaga dużego kapitału początkowego i nakładów czasowych związanych z ich obsługą, nie mówiąc o kłopotach z nierzetelnymi najemcami. Czy jednak wiesz, że mając na rachunku maklerskim zaledwie 100 zł, możesz stać się współwłaścicielem hali wynajmowanej dla firmy Amazon, powierzchni serwerowej użytkowanej przez Netflixa lub ekskluzywnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Macierzyństwo bez lukru, część 2 – ebook
Antologia
Oddajemy w ręce Czytelników drugą część antologii Macierzyństwo bez lukru . Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, że wzruszy Was i rozbawi podobnie jak pierwsza. Tym razem wzięłyśmy na warsztat popularne mity, stereotypy i banały związane z macierzyństwem. Czy dziecko cementuje związek? Czy jeden uśmiech dziecka wszystko wynagradza? Czy serce matki jest najlepszym drogowskazem? Czy matka ma zawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
iGen – ebook
Jean M. Twenge
Urodzeni po 1995 roku. Dorastali z telefonem komórkowym, mieli konto na Instagramie, zanim poszli do liceum, nie pamiętają czasów sprzed internetu. Różnią się od każdego poprzedniego pokolenia. Mowa tu o jednej czwartej Amerykanów. To iGen (skrót od „iGeneracji”) – pokolenie internetu. Właśnie nadeszło. W tej fascynującej, pełnej życia książce dr Jean Twenge maluje odkrywczy portret nowego pokolenia,...Data dostępności:
Data publikacji: