konsument
Liczba pozycji: 23
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne – ebook
Agnieszka Malarewicz
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...Data dostępności:
Data publikacji:
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook
Katarzyna M. Staszyńska
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...Data dostępności:
Data publikacji:
E-konsument na rynku usług – ebook
Tomasz Szopiński
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie winiarstwem i enoturystyką w Polsce - wino, konsument, social media – ebook
Anna Mazurkiewicz-Pizło
Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki jest procesem rozpoczętym w Polsce niedawno, bo zaledwie dekadę temu. Skłaniając się bardziej w stronę tego drugiego stanowiska można stwierdzić, że współczesne winiarstwo i enoturystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego – ebook
Ewa Kieżel Sławomir Smyczek
Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przewodnik po kredycie konsumenckim – ebook
Małgorzata Gryber Dorota Sowińska-Kobelak
Ustawa o kredycie konsumenckim, zawiera regulacje prawne dotyczące zasad zawierania i wykonywania z konsumentami umów o kredyt lub pożyczkę. Ustawodawca polski uznał, iż objęcie konsumentów szczególną ochroną to zabieg niezbędny ze względu na znacznie silniejszą pozycję kredytodawców dysponujących zarówno wiedzą oraz doświadczeniem, których konsumenci nie posiadają. Celem ustawy było wprowadzenie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak odzyskać pieniądze z polisy, funduszu, funduszu inwestycyjnego, ubezpieczeniowego – ebook
Adrian Markowski
Zakłady ubezpieczeniowe próbują nas — konsumentów — naciągnąć na każdym kroku, obiecując wysokie zyski, „zamrażając” przy tym kilkutysięczne oszczędności na 10—15 lat. Co gorsze, wcześniejsze wycofanie tak wpłaconych środków (zazwyczaj dzieje się to po tym, jak konsument orientuje się, że był to nienajlepszy pomysł, ponieważ środki zamiast rosnąć — drastycznie maleją) obciążony może zostać opłatą likwidacyjną...Data dostępności:
Data publikacji:
Podstawy ochrony prawnej konsumenta. Przepisy i przykłady – ebook
Marcin Pigłowski
Książka „Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania. W pierwszej części książki można znaleźć informacje o: - podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji, ...Data dostępności:
Data publikacji:
UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków – ebook
Infor Biznes
"UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych – ebook
Sławomir Smyczek
Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez...Data dostępności:
Data publikacji: