konsument
Liczba pozycji: 17
Wyzwania dla prawa konsumenckiego w wymiarze globalnym regionalnym i lokalnym – ebook
Monika Namysłowska prof. UŁ Krzysztof Podgórski Elżbieta Sługocka-Krupa Ewa Cichowicz Marzena Czarnecka prof. UEKat Łukasz Czarnecki Jakub Ali Farhan Edyta Figura-Góralczyk Lesław Góral Mateusz Grochowski Weronika Herbet-Homenda Aleksandra Hyla Grzegorz Kinelski Katarzyna Klafkowska-Waśniowska Agnieszka Kubiak-Cyrul Joanna Kulesza Elwira Macierzyńska-Franaszczyk Aleksandra Olbryk Przemysław Pałka Aleksandra Pawełko Ewa Rott-Pietrzyk Edyta Rutkowska-Tomaszewska Zuzanna Staniszewska Weronika Stefaniuk Marta Katarzyna Sznajder Karolina Sztobryn Piotr Tereszkiewicz Patryk Walczak Anne-Marie Weber UW Monika Woźniak-Cichuta
W monografii zawarto analizy praktyków i teoretyków zajmujących się polskim, unijnym i zagranicznym prawem konsumenckim, dotyczące priorytetowych obecnie zagadnień w tej dziedzinie: konsument wobec nowych technologii, konsument na rynku finansowym, konsument na rynku energetycznym, konsument wrażliwy, wpływ ochrony konsumenta na wybrane dziedziny prawa. Monografia zawiera analizę problemów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak odzyskać pieniądze z polisy, funduszu, funduszu inwestycyjnego, ubezpieczeniowego – ebook
Adrian Markowski
Zakłady ubezpieczeniowe próbują nas — konsumentów — naciągnąć na każdym kroku, obiecując wysokie zyski, „zamrażając” przy tym kilkutysięczne oszczędności na 10—15 lat. Co gorsze, wcześniejsze wycofanie tak wpłaconych środków (zazwyczaj dzieje się to po tym, jak konsument orientuje się, że był to nienajlepszy pomysł, ponieważ środki zamiast rosnąć — drastycznie maleją) obciążony może zostać opłatą likwidacyjną...Data dostępności:
Data publikacji:
Podstawy ochrony prawnej konsumenta. Przepisy i przykłady – ebook
Marcin Pigłowski
Książka „Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania. W pierwszej części książki można znaleźć informacje o: - podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji, ...Data dostępności:
Data publikacji:
Pompy ciepła - co musisz wiedzieć jako elektryk – ebook
mgr inż. Janusz Strzyżewski Karolina Dębowska
Pompy ciepła to urządzenia grzewcze, które wykorzystują zarówno energię pobraną ze środowiska, jak i doprowadzoną do nich energię elektryczną. Głównie wykorzystywane są zasoby naturalne, których procent użycia wynosi około 75%, natomiast pozostałe 25 % stanowi prąd. Jest to coraz popularniejsze źródło ogrzewania domów oraz bieżącej wody. Rozwój technologii sprawia, że stają się coraz tańsze w eksploatacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Wypadki przy pracy i choroby zawodowe. Kompendium wiedzy – ebook
Praca zbiorowa
Wypadki przy pracy to nagłe zdarzenia wywołane przyczyną zewnętrzną powodujące uraz lub śmierć. Z punktu widzenia każdego pracodawcy stanowią spory problem zdrowotny i ekonomiczny. Na całym świecie w wypadkach przy pracy ginie kilkaset tysięcy osób rocznie, a setki, jeśli nie miliony, ulegają urazom. Poza cierpieniem osób poszkodowanych oraz ich bliskich koszty takich wypadków obciążają finansowo instytucje...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawa konsumenta wczoraj dziś i jutro – ebook
Piotr Kukuryk Krzysztof Podgórski Elżbieta Sługocka-Krupa Dorota Ambrożuk-Wesołowska Daniel Dąbrowski Ewa Durek Paweł Dyrduł Weronika Herbet-Homenda Jakub Kępiński LL.M Joanna Kudzia Łukasz Maleszka Marcin Marszałek Adam Pązik Karol Ryszkowski Alicja Sieczych-Drzewiecka
Prawa konsumenta mają charakter dynamiczny. Postęp technologiczny, globalizacja, a także powtarzające się sytuacje kryzysowe wywierają bezpośredni wpływ na ich kształt oraz wykonywanie. Nie sposób przy tym jednoznacznie przesądzić, czy przyjęte instrumenty ochronne są wystarczające i adekwatne do zagrożeń, na które narażony jest konsument. Teksty zawarte w niniejszej monografii stanowią próbę udzielenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook
Łukasz Hodorowicz
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewolucja social media – audiobook
Michał Sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie – audiobook
Nir Eyal Ryan Hoover
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie...Data dostępności:
Data publikacji: