konkursy
Liczba pozycji: 4
Głos Wielkopolski – e-wydanie – 133/2024
Głos Wielkopolski to regionalny dziennik opiniotwórczy i najstarsza gazeta Wielkopolski. Czytelnik znajdzie w niej najwyższej jakości informacje lokalne, ogólnopolskie i ze świata. Codziennie oferuje bogaty serwis informacyjny z Poznania i regionu, poradniki, informatory oraz serwis ogłoszeniowy. Dziennik inicjuje ważne wydarzenia społeczne, gospodarcze i kulturalne. Wpiera różnorodne inicjatywy lokalne...Data dostępności:
Data publikacji:
Głos Wielkopolski – e-wydanie – 132/2024
Głos Wielkopolski to regionalny dziennik opiniotwórczy i najstarsza gazeta Wielkopolski. Czytelnik znajdzie w niej najwyższej jakości informacje lokalne, ogólnopolskie i ze świata. Codziennie oferuje bogaty serwis informacyjny z Poznania i regionu, poradniki, informatory oraz serwis ogłoszeniowy. Dziennik inicjuje ważne wydarzenia społeczne, gospodarcze i kulturalne. Wpiera różnorodne inicjatywy lokalne...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki promocji sprzedaży – ebook
Maciej Tesławski
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja teoria koloru dla początkujących i średniozaawansowanych fryzjerów – ebook
Katarzyna Maza
„Fryzjerstwo jest sztuką, za pomocą której można podkreślić i wyeksponować piękno w każdym człowieku”. Katarzyna Maza „Książka ta doskonale systematyzuje i w jasny sposób przedstawia zasady koloryzacji. Jest dobrym materiałem dla osób zarówno zaczynających swoją przygodę z profesjonalnym fryzjerstwem, jak i pragnących sobie przypomnieć najważniejsze tajniki zabawy kolorami. Polecam, bo w zrozumiały...Data dostępności:
Data publikacji: