komunikowanie
Liczba pozycji: 28
Rwący nurt mediów. Mediocen - nowa faza mediatyzacji życia społecznego – ebook
Tomasz Goban-Klas
„Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas”. Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesamolubną, dlatego dzieli się tym uczuciem i hojnie obdarowuje jego owocami. Uczucie to jest głębokie i osobliwe, albowiem obiekt miłości jest tyleż zmienny, co (może właśnie dlatego?) nieustannie młody. Natomiast...Data dostępności:
Data publikacji:
Gospodarka cyfrowa – ebook
Katarzyna Śledziewska Renata Włoch
Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyszłość umysłu. Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu – ebook
Michio Kaku
Dwie największe zagadki natury to umysł i Wszechświat. Korzystając z bogatego arsenału narzędzi technicznych, byliśmy w stanie sfotografować galaktyki oddalone o miliardy lat świetlnych, manipulować genami sterującymi procesami życiowymi, dotrzeć do wnętrza atomu, jednak umysł i Wszechświat wciąż nam się wymykają i kuszą. Stanowią rubieże naukowego poznania, skrywające się za mgłą najgłębszych i najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Dyskursy polityczne w Polsce i Czechach po roku 1989 – ebook
Agnieszka Budzyńska-Daca Paweł Nowak Jerzy Lewiński Katarzyna Bielawska-Drzewek Dariusz Górski Renata Rusin-Dybalska Mieczysław Balowski Beata Kuboková
Zbiór tekstów analizujących elementy kształtowania się dyskursu politycznego w okresie przemian demokratycznych, które miały miejsce po roku 1989 w Polsce i Czechach. W książce zaprezentowano – z perspektywy polskiej i czeskiej – różnorodne strategie komunikacyjne i odmienne wizerunki aktorów politycznych, aby wskazać podobieństwa i różnice doktryn politycznych, ideologii społecznych, jak i standardów...Data dostępności:
Data publikacji:
Fakty i mity o jednym procencie podatku. Odpis podatkowy w procesie kreowania społeczeństwa obywatelskiego – ebook
Grażyna Piechota
„Recenzowana praca stanowi cenne źródło informacji o finansowaniu organizacji społeczeństwa obywatelskiego w Polsce z 1% podatku od dochodów osobistych. Ważnym ustaleniem pracy jest zwrócenie uwagi, że mechanizm 1% w znacznie mniejszym stopniu niż to zakładano w rozwiązaniu ustawowym jest sposobem budowania społeczności. Interesującym ustaleniem badawczym Autorki, które z pewnością będzie przydatne...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia kłamstwa – ebook
Tomasz Witkowski
Czym jest kłamstwo i dlaczego kłamiemy? Czy predyspozycje ku temu są wrodzone, czy jest to jedna z umiejętności przystosowawczych? W jaki sposób kłamiemy i jakiego rodzaju zysk osiągamy. Czy są wiarygodne sposoby wykrycia kłamstwa? Książka jest sondą, zapuszczającą się w głąb tego morza pytań i ustanawiającą podstawowy porządek. Badania mówią, że przeciętny człowiek kłamie dwa razy dziennie, więc...Data dostępności:
Data publikacji:
Edukacyjna funkcja sędziego w sporcie dzieci i młodzieży – ebook
Wiesław Firek Katarzyna Płoszaj
Sport nie generuje w sposób automatyczny edukacyjnych korzyści dla zawodników. Są one uzależnione od pod-miotów, które powinny świadomie budować wysokiej jakości interakcje w środowisku sportowym. W literaturze pedagogicznej dotyczącej sportu dzieci i młodzieży dokonano już wieloaspektowej analizy roli trenera i rodziców. Nie dostrzega się jednak faktu, że na boisku sportowym obecny jest również sędzia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: