kompendium
Liczba pozycji: 9
Karafka La Fontainea, Tom 2 – audiobook
Melchior Wankowicz
W drugim tomie „Karafki La Fontaine’a” Melchior Wańkowicz kreśli portret reportera doskonałego. Pisze o cechach, które powinien on posiadać. Wśród nich na pierwszym miejscu wymienia: zaangażowanie, ciekawość świata, komunikatywność, empatię. Ponadto dużo uwagi poświęca technicznej stronie pisania tekstów: doborowi odpowiedniego tytułu, grafiki, która ma za zadanie wzmacniać percepcje...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w praktyce – ebook
Mirko Düssel
Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching, czyli wspieranie rozwoju pracowników99 porad, jak zwiększyć kompetencje zespołu – ebook
Jutta Kreyenberg
Coaching coraz częściej jest postrzegany jako cudowny sposób na przeróżne współczesne bolączki. Co jednak kryje się pod tym modnym pojęciem - tego dowiemy się z poradnika Jutty Kreyenberg. Publikacja Jutty Kreyenberg to nieoceniona pomoc dla kadry kierowniczej. W przystępny sposób przekazuje wiedzę na temat coachingu. Zapoznaje nas z nowymi formami zarządzania i współpracy, a także ze strategiami wzmacniania...Data dostępności:
Data publikacji:
Badania rynku – ebook
Dietmar Pfaff
Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa. Aby osiągnąć sukces marketingowy, konieczny jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Doświadczony doradca biznesowy Dietmar Pfaff w swoim nowoczesnym poradniku krok po kroku przeprowadza nas przez ten proces i omawia szczegółowo każdą...Data dostępności:
Data publikacji:
Inwestycje private equity/venture capital – ebook
Katarzyna Sobańska-Helman Piotr Sieradzan
Teoretyczne i praktyczne kompendium wiedzy o szczegółach procesu inwestycyjnego i współpracy z funduszami private equity/venture capital . • przygotowania przedsiębiorcy (biznesplan, due diligence, wycena spółki) • umowa inwestycyjna • monitorowanie spółek portfelowych, raportowanie • dezinwestycje (IPO, trade sale, FIBO, MBO, buy back, write-off) • aspekty podatkowe inwestycji...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy informatyczne zarządzania – ebook
Jerzy Kisielnicki
Obecny świat jest zupełnie inny niż z był 20 czy nawet 10 lat temu. Wiruje, zmienia się i wciąż nam ucieka. Tam gdzie jest mój laptop tam jest moja uczelnia, moja praca, moja rozrywka. Czas nabrał nowego wymiaru, przestrzeń to jest tylko jeden “klik”. Przed nami nowe możliwości - powstał największy nieograniczony e-rynek ale powstały też nowe zagrożenia - cyberterroryzm. Książka odzwierciedla...Data dostępności:
Data publikacji:
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Robert Zych
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...Data dostępności:
Data publikacji:
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – audiobook
Robert Zych
" Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie działalnością innowacyjną – ebook
Lidia Białoń
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy”. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogłaby pełnić rolę...Data dostępności:
Data publikacji: