komercyjnym
Liczba pozycji: 2
Zacznij wróżyć – ebook
Aleksandra Molenda
Zacznij Wró Żyć to książka skierowana zarówno do osób planujących rozpoczęcie przygody z komercyjnym wróżeniem jak i tych które chcą zacząć wykorzystywać karty do pracy nad swoim rozwojem osobistym. W kursie zawarte są wskazówki dotyczące tego jak rozpoznać w sobie potencjał do bycia wróżką, pracować z klientami, dbać o swoje granice zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Nie zabraknie oczywiście...Data dostępności:
Data publikacji:
Blogi w procesie komunikacji marketingowej – ebook
Bogdan Gregor Dominika Kaczorowska-Spychalska
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji: