komercyjnym
Liczba pozycji: 5
Dynamiczna Teoria Postaw – ebook
Norbert Maliszewski
Publikacja przedstawia Dynamiczną Teorię Postaw, sformułowaną przez autora na podstawie własnych badań. Według tej koncepcji reakcje na doświadczenia wyznaczają nie tylko postawy jawne (uświadamiane, deklarowane), ale także pozostające z nimi w relacyjnym układzie postawy utajone (zapis w pamięci, którego nie możemy lub nie chcemy zidentyfikować). Książkę adresowaną do badaczy i studentów wykorzystają...Data dostępności:
Data publikacji:
Zacznij wróżyć – ebook
Aleksandra Molenda
Zacznij Wró Żyć to książka skierowana zarówno do osób planujących rozpoczęcie przygody z komercyjnym wróżeniem jak i tych które chcą zacząć wykorzystywać karty do pracy nad swoim rozwojem osobistym. W kursie zawarte są wskazówki dotyczące tego jak rozpoznać w sobie potencjał do bycia wróżką, pracować z klientami, dbać o swoje granice zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Nie zabraknie oczywiście...Data dostępności:
Data publikacji:
Znaki towarowe i ich ochrona – ebook
Ryszard Skubisz Lavinia Brancusi Edyta Całka Krzysztof Czub Tomasz Drab Andrzej Falkowski Beata Giesen Andrzej Jakubecki Jakub Kępiński LL.M Andrzej Matlak Adrian Niewęgłowski Justyna Ożegalska-Trybalska Joanna Sieńczyło-Chlabicz Rafał Sikorski Piotr Ślęzak Tomasz Targosz Anna Tischner Marcin Trzebiatowski Łukasz Żelechowski
Szczególne znaczenie w obrocie gospodarczym mają znaki towarowe, ponieważ przekazując informacje o komercyjnym pochodzeniu towarów i usług, umożliwiają nabywcom wyszukanie na rynku określonego produktu (usługi). W monografii przedstawiono najbardziej sporne oraz niewystarczająco wyjaśnione zagadnienia , o istotnym znaczeniu praktycznym, dotyczące znaków towarowych w prawie polskim i unijnym. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Blogi w procesie komunikacji marketingowej – ebook
Bogdan Gregor Dominika Kaczorowska-Spychalska
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Grafen – ebook
Andrzej Huczko Magdalena Kurcz Agnieszka Dąbrowska
Pierwsza poświęcona grafenowi publikacja książkowa w języku polskim. W kolejnych rozdziałach monografii przedstawiono grafen na tle współczesnych badań nanotechnologicznych, historię jego odkrycia, metody otrzymywania (włącznie z grafenem komercyjnym), właściwości oraz aktualne i perspektywiczne zastosowania. Jeden z rozdziałów poświęcono coraz intensywniejszym w ostatnich latach badaniom innych materiałów...Data dostępności:
Data publikacji: