komercyjnym
Liczba pozycji: 3
Znaki towarowe i ich ochrona – ebook
Ryszard Skubisz Lavinia Brancusi Edyta Całka Krzysztof Czub Tomasz Drab Andrzej Falkowski Beata Giesen Andrzej Jakubecki Jakub Kępiński LL.M Andrzej Matlak Adrian Niewęgłowski Justyna Ożegalska-Trybalska Joanna Sieńczyło-Chlabicz Rafał Sikorski Piotr Ślęzak Tomasz Targosz Anna Tischner Marcin Trzebiatowski Łukasz Żelechowski
Szczególne znaczenie w obrocie gospodarczym mają znaki towarowe, ponieważ przekazując informacje o komercyjnym pochodzeniu towarów i usług, umożliwiają nabywcom wyszukanie na rynku określonego produktu (usługi). W monografii przedstawiono najbardziej sporne oraz niewystarczająco wyjaśnione zagadnienia , o istotnym znaczeniu praktycznym, dotyczące znaków towarowych w prawie polskim i unijnym. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Guardiola. Sztuka zwyciężania – ebook
Guillem Balagué
"Zapnijcie pasy, spodoba wam się ta przejażdżka". Kiedy obejmował FC Barcelonę, był czwartym najgorzej opłacanym trenerem w lidze. Słaby początek wcale nie zapowiadał tego, co miało nadejść: że wkrótce stworzy najlepszą drużynę w historii futbolu. Guillem Balagué dotarł do najgłębszych zakamarków jego umysłu i pilnie strzeżonych tajemnic szatni Camp Nou. Wszystko po to, by wyjaśnić jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Walt Disney. Potęga marzeń – ebook
Bob Thomas
Jak chłopakowi z małego miasteczka w Missouri udało się stworzyć jedną z największych korporacji rozrywkowych na świecie – The Walt Disney Company? Biografia „Walt Disney – Potęga Marzeń” to przemawiająca do wyobraźni bestsellerowa opowieść o tym, jak ważne są w życiu marzenia i determinacja by je spełniać! Gdy powstawała Myszka Miki, niektórzy twierdzili że jest kopią Walta Disneya. Sam Disney...Data dostępności:
Data publikacji: