komercyjnym
Liczba pozycji: 3
Blogi w procesie komunikacji marketingowej – ebook
Bogdan Gregor Dominika Kaczorowska-Spychalska
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Guardiola. Sztuka zwyciężania – ebook
Guillem Balagué
"Zapnijcie pasy, spodoba wam się ta przejażdżka". Kiedy obejmował FC Barcelonę, był czwartym najgorzej opłacanym trenerem w lidze. Słaby początek wcale nie zapowiadał tego, co miało nadejść: że wkrótce stworzy najlepszą drużynę w historii futbolu. Guillem Balagué dotarł do najgłębszych zakamarków jego umysłu i pilnie strzeżonych tajemnic szatni Camp Nou. Wszystko po to, by wyjaśnić jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Walt Disney. Potęga marzeń – ebook
Bob Thomas
Jak chłopakowi z małego miasteczka w Missouri udało się stworzyć jedną z największych korporacji rozrywkowych na świecie – The Walt Disney Company? Biografia „Walt Disney – Potęga Marzeń” to przemawiająca do wyobraźni bestsellerowa opowieść o tym, jak ważne są w życiu marzenia i determinacja by je spełniać! Gdy powstawała Myszka Miki, niektórzy twierdzili że jest kopią Walta Disneya. Sam Disney...Data dostępności:
Data publikacji: