Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klient

Liczba pozycji: 8
  • CENA NEXTO

    Klient w sieci organizacyjnej – ebook

    Stanisław Skowron  

    Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł

    Więcej

    • PDF
  • W poszukiwaniu skradzionego czasu – audiobook
    CENA NEXTO

    W poszukiwaniu skradzionego czasu – audiobook

    Aleksandra Janusz  

    Mistrz Antoni od pół wieku prowadzi swój warsztat przy ulicy Nakielskiej w Tarnowskich Górach. Choć już dawno mógłby porzucić pracę, wciąż zasiada zgięty w pałąk do biurka i naprawia kolejne zegary. Tego dnia do zakładu przychodzi o pokolenie młodszy Paweł. Antoni dobrze pamięta, jak ten za dzieciaka biegał z jego synem. Teraz po młodym chłopcu nie ma ani śladu. Wraz z wiekiem uleciały też dobre maniery....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,19 zł 7,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook

    Wiesława Caputa  

    Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dystans do roli w zawodzie prawnika – ebook

    Przemysław Kaczmarek  

    Monografia jest wynikiem podania w wątpliwość koncepcji integralnej, która utożsamia osobowość człowieka z tożsamością roli albo (w łagodniejszej wersji) niebezpiecznie zbliża się do scalenia jednostki z rolą – jej strukturą instytucjonalną. Z tego powodu uwagę kieruję na pojęcie dystansu do roli jako metadyspozycji do wykonywania wielu, czasem konfliktowych zadań i funkcji. Adaptując ustalenia badaczy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 134,10 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook

    Wiesława Caputa  

    We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,40 zł 76,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • Guilty pleasures - 10 gorących opowiadań erotycznych – audiobook
    CENA NEXTO

    Guilty pleasures - 10 gorących opowiadań erotycznych – audiobook

    LUST authors  

    „Niewiele myśląc, ochlapałam go wodą, aby ostudzić jego emocje. – Ej, a to za co? – Za to, że podrywasz kuzynkę – blefowałam. Przecież nie zapytam, kim jest. Niekontrolowanie zaczął się śmiać. – Nie wiem, ile zdążyłaś wypić, ale bredzisz, mała – rzucił, po czym upił wina i podał mi butelkę. Zrobiłam dokładnie to samo co on, po czym oblizałam wargi, a on poprawił spodnie w kroku, patrząc na mnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 39,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Cywilnoprawna odpowiedzialność profesjonalnego pełnomocnika za błąd – ebook

    Magdalena Bieluk  

    Monografia jest odpowiedzią na wciąż niewyczerpujące opracowanie tematyki cywilnoprawnej odpowiedzialności profesjonalnego pełnomocnika za błąd. Autorka w sposób kompleksowy stara się wytłumaczyć główne problemy związane z tą instytucją, jakie pojawiają się zarówno na gruncie teoretycznym, jak i praktycznym. Celem monografii jest przedstawienie złożoności zawodów profesjonalnych pełnomocników, na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 161,10 zł 179,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 161,10 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA