klient
Liczba pozycji: 68
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu - nowe procedury – ebook
Kamila Grabowska
Książka w bardzo przystępny sposób przybliża zagadnienia regulowane nową ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W publikacji każdy zainteresowany podmiot - biuro rachunkowe, biegły rewident, dorada podatkowy - znajdzie przykładową procedurę, jaką należy wdrożyć, aby uniknąć odpowiedzialności karnej związanej z praniem pieniędzy przez klientów biura....Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
Monitor Księgowego. Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu – ebook
Kamilia Grabowska
Praktyczny poradnik w bardzo przystępny sposób przybliża zagadnienia regulowane ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W publikacji każdy zainteresowany podmiot - biuro rachunkowe, biegły rewident, dorada podatkowy - znajdzie przykładową procedurę, jaką należy wdrożyć, aby uniknąć odpowiedzialności karnej związanej z praniem pieniędzy przez klientów...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu – audiobook
Arkadiusz Kocimski Adrian Komsta
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak tworzyć produkty i usługi – ebook
Agnieszka Mróz
W tytule "Jak tworzyć produkty i usługi" Agnieszka Mróz - projektantka usług - odczarowuje proces design thinking. Krok po kroku zapoznasz się z jego poszczególnymi etapami, otrzymasz wskazówki, jak zastosować design thinking w swojej codziennej pracy, oraz praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania. Nauczysz się tworzyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować najczęściej oglądane strony w Twoim e-sklepie – ebook
Mirosław Kazior
Chcesz, by klienci Twojego sklepu: -mieli poczucie, że warto Ci zaufać -byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja -mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem? Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.Data dostępności:
Data publikacji: