klient
Liczba pozycji: 37
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu - nowe procedury – ebook
Kamila Grabowska
Książka w bardzo przystępny sposób przybliża zagadnienia regulowane nową ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W publikacji każdy zainteresowany podmiot - biuro rachunkowe, biegły rewident, dorada podatkowy - znajdzie przykładową procedurę, jaką należy wdrożyć, aby uniknąć odpowiedzialności karnej związanej z praniem pieniędzy przez klientów biura....Data dostępności:
Data publikacji:
Monitor Księgowego. Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu – ebook
Kamilia Grabowska
Praktyczny poradnik w bardzo przystępny sposób przybliża zagadnienia regulowane ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W publikacji każdy zainteresowany podmiot - biuro rachunkowe, biegły rewident, dorada podatkowy - znajdzie przykładową procedurę, jaką należy wdrożyć, aby uniknąć odpowiedzialności karnej związanej z praniem pieniędzy przez klientów...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak tworzyć produkty i usługi – ebook
Agnieszka Mróz
W tytule "Jak tworzyć produkty i usługi" Agnieszka Mróz - projektantka usług - odczarowuje proces design thinking. Krok po kroku zapoznasz się z jego poszczególnymi etapami, otrzymasz wskazówki, jak zastosować design thinking w swojej codziennej pracy, oraz praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania. Nauczysz się tworzyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować najczęściej oglądane strony w Twoim e-sklepie – ebook
Mirosław Kazior
Chcesz, by klienci Twojego sklepu: -mieli poczucie, że warto Ci zaufać -byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja -mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem? Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching Drogi – ebook
Robert Kozłowski
„Coaching Drogi” Roberta Kozłowskiego to poradnik trenera biznesu, praktyka menadżera, coacha i doradcy. Twórcy programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, coachingu i zarządzania sobą. Coaching jest prostą i efektywną metodą rozwoju osobistego, gdzie klient i coach tworzą porozumienie, którego celem jest rozwój osobisty, rozwój zawodowy, poprawa efektywności działania, podniesienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów – ebook
Marcelina Rawka
Odkryj sekrety sprzedaży w mediach społecznościowych z e-bookiem Sprzedaż przez InstaStory: 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak efektywnie wykorzystać InstaStory do rozwijania Twojego biznesu? „Sprzedaż przez Instastory” to esencja wiedzy, którą zgromadziłam, praktykując i analizując efektywność różnorodnych strategii sprzedażowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Niespotykane piękno – ebook
Tamera Alexander
Pod słodkim różem sukni skrywa doświadczenia wojny… a będzie ją czekać kolejna. Pospolitej urody Eleonora Braddock uważa, że nigdy nie wyjdzie za mąż. Jedynym, co nadaje sens jej życiu, jest chęć odnalezienia wdowy po żołnierzu, którego słowa słyszała tuż przed jego śmiercią. Zmagając się z trudnościami i opieką nad ojcem, przyjeżdża do rezydencji Belmont, do ciotki Adelicii Acklen, najbogatszej...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing – ebook
Brain Tracy
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...Data dostępności:
Data publikacji: