klient
Liczba pozycji: 9
Klient w sieci organizacyjnej – ebook
Stanisław Skowron
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Bezpieczne miejsce – ebook
Ina Nacht
Natalia mieszka na Osiedlu Radosnym w Świdnicy. Prowadzi poradnię psychologiczną. Jej życie jest uporządkowane i niemal sterylnie czyste do chwili, gdy poradnię odwiedza Dominik. Brodaty i tajemniczy klient wciąga Natalię w dziwną grę. Kto ją wygra?Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować najczęściej oglądane strony w Twoim e-sklepie – ebook
Mirosław Kazior
Chcesz, by klienci Twojego sklepu: -mieli poczucie, że warto Ci zaufać -byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja -mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem? Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Dystans do roli w zawodzie prawnika – ebook
Przemysław Kaczmarek
Monografia jest wynikiem podania w wątpliwość koncepcji integralnej, która utożsamia osobowość człowieka z tożsamością roli albo (w łagodniejszej wersji) niebezpiecznie zbliża się do scalenia jednostki z rolą – jej strukturą instytucjonalną. Z tego powodu uwagę kieruję na pojęcie dystansu do roli jako metadyspozycji do wykonywania wielu, czasem konfliktowych zadań i funkcji. Adaptując ustalenia badaczy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nabywcy audiobooków - raport – darmowy ebook
Renek Mendruń
W czerwcu 2009 roku firma NetPress Digital we współpracy z serwisami internetowymi specjalizującymi się w sprzedaży audiobooków - nexto.pl, audiobook.pl, dosluchania.pl i zlotemysli.pl - zbadały poglądy swoich klientów związane ze znajomością i preferencjami dotyczącymi książek audio. Było to największe z przeprowadzonych dotychczas w Polsce badań dotyczących książek mówionych. Odpowiedzi na zadane...Data dostępności:
Data publikacji:
Cywilnoprawna odpowiedzialność profesjonalnego pełnomocnika za błąd – ebook
Magdalena Bieluk
Monografia jest odpowiedzią na wciąż niewyczerpujące opracowanie tematyki cywilnoprawnej odpowiedzialności profesjonalnego pełnomocnika za błąd. Autorka w sposób kompleksowy stara się wytłumaczyć główne problemy związane z tą instytucją, jakie pojawiają się zarówno na gruncie teoretycznym, jak i praktycznym. Celem monografii jest przedstawienie złożoności zawodów profesjonalnych pełnomocników, na...Data dostępności:
Data publikacji: