klient
Liczba pozycji: 16
Klient w sieci organizacyjnej – ebook
Stanisław Skowron
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook
M. J. Passion
Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?Data dostępności:
Data publikacji:
Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook
Whitney G.
Szczery, bezpardonowy i niezwykle seksowny. Ten klient ma wysokie wymagania! Penelope niedawno straciła dwa ważne biznesowe kontrakty i faceta, który ją zdradził. Kiedy na horyzoncie pojawia się nowe zlecenie, od razu je przyjmuje. Radość kończy się szaleństwem w klubie i porankiem z przystojniakiem w łóżku. Brzmiałoby to jak romantyczna przygoda, gdyby nie fakt, że facet okazuje się jej nowym...Data dostępności:
Data publikacji:
Bezpieczne miejsce – ebook
Ina Nacht
Natalia mieszka na Osiedlu Radosnym w Świdnicy. Prowadzi poradnię psychologiczną. Jej życie jest uporządkowane i niemal sterylnie czyste do chwili, gdy poradnię odwiedza Dominik. Brodaty i tajemniczy klient wciąga Natalię w dziwną grę. Kto ją wygra?Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować najczęściej oglądane strony w Twoim e-sklepie – ebook
Mirosław Kazior
Chcesz, by klienci Twojego sklepu: -mieli poczucie, że warto Ci zaufać -byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja -mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem? Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.Data dostępności:
Data publikacji:
Koszmar na miarę – audiobook
Kazimierz Kyrcz Jr Robert Cichowlas
Drapieżne jaszczury, słowiańskie rytuały, wyuzdany seks i hektolitry krwi. To Koszmar na miarę. Kiedy ubrania w ekskluzywnym sklepie odzieżowym zaczynają samoistnie krwawić, a niegdyś jowialny kierownik traci nad sobą kontrolę, życie grupki sprzedawców zamienia się w koszmar... W tajemniczych okolicznościach w sklepowej przymierzalni ginie klient. Pewną staruszkę dręczą krwawe wizje. Coś opętuje jedną...Data dostępności:
Data publikacji:
Naga prawda – audiobook
Vi Keeland
Prawda jest taka: jeśli dostajesz od losu drugą szansę, lepiej ją dobrze wykorzystaj. Layla Hutton pracuje w nowojorskiej kancelarii i stawia wszystko na karierę zawodową. Kiedy więc dostaje od szefa propozycję reprezentowania prestiżowej firmy, przyjmuje ją bez wahania. Jej nowy klient to Grayson Westbrook. TEN Grayson Westbrook. Ponad rok temu roztrzaskał jej serce na milion kawałków. Teraz...Data dostępności:
Data publikacji:
LUST: Boże Narodzenie z Joeleen - opowiadanie erotyczne – audiobook
Camille Bech
Nie wszyscy spędzają bożonarodzeniowy wieczór w domu, z rodziną, choinką i prezentami. Joleen od pięciu lat spędzała je tak samo – w pracy. Jaskina Pożądania stała się też jej drugim domem. Była ulubienicą właściciela – poczciwego Pana Lafayette, który przygarnął ją do siebie i nie pytał o nic. Nigdy by nie przypuszczała, że to od niego otrzyma najlepszy w życiu świąteczny prezent. Lepsze życie, miłość,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...Data dostępności:
Data publikacji: