Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klient

Liczba pozycji: 13
  • Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook
    CENA NEXTO

    Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook

    M. J. Passion  

    Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,49 zł 4,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Klient w sieci organizacyjnej – ebook

    Stanisław Skowron  

    Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł

    Więcej

    • PDF
  • Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook

    Whitney G.  

    Szczery, bezpardonowy i niezwykle seksowny. Ten klient ma wysokie wymagania! Penelope niedawno straciła dwa ważne biznesowe kontrakty i faceta, który ją zdradził. Kiedy na horyzoncie pojawia się nowe zlecenie, od razu je przyjmuje. Radość kończy się szaleństwem w klubie i porankiem z przystojniakiem w łóżku. Brzmiałoby to jak romantyczna przygoda, gdyby nie fakt, że facet okazuje się jej nowym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Koszmar na miarę – audiobook
    CENA NEXTO

    Koszmar na miarę – audiobook

    Kazimierz Kyrcz Jr   Robert Cichowlas  

    Drapieżne jaszczury, słowiańskie rytuały, wyuzdany seks i hektolitry krwi. To Koszmar na miarę. Kiedy ubrania w ekskluzywnym sklepie odzieżowym zaczynają samoistnie krwawić, a niegdyś jowialny kierownik traci nad sobą kontrolę, życie grupki sprzedawców zamienia się w koszmar... W tajemniczych okolicznościach w sklepowej przymierzalni ginie klient. Pewną staruszkę dręczą krwawe wizje. Coś opętuje jedną...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,99 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Naga prawda – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Naga prawda – audiobook

    Vi Keeland  

    Prawda jest taka: jeśli dostajesz od losu drugą szansę, lepiej ją dobrze wykorzystaj. Layla Hutton pracuje w nowojorskiej kancelarii i stawia wszystko na karierę zawodową. Kiedy więc dostaje od szefa propozycję reprezentowania prestiżowej firmy, przyjmuje ją bez wahania. Jej nowy klient to Grayson Westbrook. TEN Grayson Westbrook. Ponad rok temu roztrzaskał jej serce na milion kawałków. Teraz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • LUST: Boże Narodzenie z Joeleen - opowiadanie erotyczne – audiobook
    CENA NEXTO

    LUST: Boże Narodzenie z Joeleen - opowiadanie erotyczne – audiobook

    Camille Bech  

    Nie wszyscy spędzają bożonarodzeniowy wieczór w domu, z rodziną, choinką i prezentami. Joleen od pięciu lat spędzała je tak samo – w pracy. Jaskina Pożądania stała się też jej drugim domem. Była ulubienicą właściciela – poczciwego Pana Lafayette, który przygarnął ją do siebie i nie pytał o nic. Nigdy by nie przypuszczała, że to od niego otrzyma najlepszy w życiu świąteczny prezent. Lepsze życie, miłość,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,39 zł 5,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook

    Wiesława Caputa  

    Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dystans do roli w zawodzie prawnika – ebook

    Przemysław Kaczmarek  

    Monografia jest wynikiem podania w wątpliwość koncepcji integralnej, która utożsamia osobowość człowieka z tożsamością roli albo (w łagodniejszej wersji) niebezpiecznie zbliża się do scalenia jednostki z rolą – jej strukturą instytucjonalną. Z tego powodu uwagę kieruję na pojęcie dystansu do roli jako metadyspozycji do wykonywania wielu, czasem konfliktowych zadań i funkcji. Adaptując ustalenia badaczy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 134,10 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook

    Wiesława Caputa  

    We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,40 zł 76,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,40 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 13

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA