klient
Liczba pozycji: 17
Klient – audiobook
Iwona Surmik
Pani Renatka pracuje w biurze i jak co dnia weryfikuje poprawność dokumentów złożonych przez petentów. Kiedy w formularzu z firmy o nazwie BÓG zabrakło NIPu i REGONu, bez wahania wykonuje telefon z prośbą o uzupełnienie danych. W jej gabinecie pojawia się tajemniczy przedstawiciel firmy w powłóczystej białej szacie. Czy uda mu się dopełnić formalności? Gratka dla fanów humorystycznych opowiadań.Data dostępności:
Data publikacji:
Klient w sieci organizacyjnej – ebook
Stanisław Skowron
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook
M. J. Passion
Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?Data dostępności:
Data publikacji:
Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook
Whitney G.
Szczery, bezpardonowy i niezwykle seksowny. Ten klient ma wysokie wymagania! Penelope niedawno straciła dwa ważne biznesowe kontrakty i faceta, który ją zdradził. Kiedy na horyzoncie pojawia się nowe zlecenie, od razu je przyjmuje. Radość kończy się szaleństwem w klubie i porankiem z przystojniakiem w łóżku. Brzmiałoby to jak romantyczna przygoda, gdyby nie fakt, że facet okazuje się jej nowym...Data dostępności:
Data publikacji:
Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji – audiobook
Rafał Świerzy
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja... Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Goddess of Law – audiobook
Bianca Patricia
Scarlett nie widziała Dominica od roku, a rany w jej sercu już prawie się zagoiły. Obiecała sobie, że nigdy więcej nie pozwoli mu się do siebie zbliżyć. Kobieta zaczyna układać sobie życie, planuje wybudować dom oraz rozwijać prawniczą karierę. Jednak los sprawia, że ona i Dominic znowu się spotykają. Scarlett pragnie zrobić wszystko, żeby ich relacja nie wykroczyła poza układ klient-prawnik, co okazuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Naga prawda – audiobook
Vi Keeland
Prawda jest taka: jeśli dostajesz od losu drugą szansę, lepiej ją dobrze wykorzystaj. Layla Hutton pracuje w nowojorskiej kancelarii i stawia wszystko na karierę zawodową. Kiedy więc dostaje od szefa propozycję reprezentowania prestiżowej firmy, przyjmuje ją bez wahania. Jej nowy klient to Grayson Westbrook. TEN Grayson Westbrook. Ponad rok temu roztrzaskał jej serce na milion kawałków. Teraz...Data dostępności:
Data publikacji:
LUST: Boże Narodzenie z Joeleen - opowiadanie erotyczne – audiobook
Camille Bech
Nie wszyscy spędzają bożonarodzeniowy wieczór w domu, z rodziną, choinką i prezentami. Joleen od pięciu lat spędzała je tak samo – w pracy. Jaskina Pożądania stała się też jej drugim domem. Była ulubienicą właściciela – poczciwego Pana Lafayette, który przygarnął ją do siebie i nie pytał o nic. Nigdy by nie przypuszczała, że to od niego otrzyma najlepszy w życiu świąteczny prezent. Lepsze życie, miłość,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...Data dostępności:
Data publikacji: