klient
Liczba pozycji: 19
Klient w sieci organizacyjnej – ebook
Stanisław Skowron
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching Drogi – ebook
Robert Kozłowski
„Coaching Drogi” Roberta Kozłowskiego to poradnik trenera biznesu, praktyka menadżera, coacha i doradcy. Twórcy programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, coachingu i zarządzania sobą. Coaching jest prostą i efektywną metodą rozwoju osobistego, gdzie klient i coach tworzą porozumienie, którego celem jest rozwój osobisty, rozwój zawodowy, poprawa efektywności działania, podniesienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Spotkanie w organizacji. Od frustrującego zebrania, do twórczego i efektywnego spotkania – ebook
Marek Stączek
Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy. Problem w tym, że niewielu potrafi na co dzień to spożytkować. Książka Marka Stączka pokazuje nam krok po kroku, w jaki sposób ze spotkania zrobić fantastyczny ładunek energetyczny dla siebie i zespołu. Mogę potwierdzić,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...Data dostępności:
Data publikacji:
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook
Artur Maciorowski
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...Data dostępności:
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem – ebook
Robert Mayer
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: - najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, - własnego doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Dystans do roli w zawodzie prawnika – ebook
Przemysław Kaczmarek
Monografia jest wynikiem podania w wątpliwość koncepcji integralnej, która utożsamia osobowość człowieka z tożsamością roli albo (w łagodniejszej wersji) niebezpiecznie zbliża się do scalenia jednostki z rolą – jej strukturą instytucjonalną. Z tego powodu uwagę kieruję na pojęcie dystansu do roli jako metadyspozycji do wykonywania wielu, czasem konfliktowych zadań i funkcji. Adaptując ustalenia badaczy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Alfabet motywacji – ebook
Artur Wikiera
ALFAbet motywacji. Powiedz TAK swoim możliwościom budząc uśpione talenty” Artura Wikiery to optymistyczny, inspirujący przekaz adresowany do osób pragnących osiągnąć więcej poprzez swój rozwój osobisty. Książka niepowtarzalna i wyjątkowa, ponieważ przekazuje unikalne i praktyczne doświadczenia autora, okraszone wieloma sukcesami, nabyte w trakcie tysięcy godzin w terenie, na sali szkoleniowej,...Data dostępności:
Data publikacji: