klient
Liczba pozycji: 71
Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook
M. J. Passion
Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?Data dostępności:
Data publikacji:
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient – ebook
Roman Wendt
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook
Whitney G.
Szczery, bezpardonowy i niezwykle seksowny. Ten klient ma wysokie wymagania! Penelope niedawno straciła dwa ważne biznesowe kontrakty i faceta, który ją zdradził. Kiedy na horyzoncie pojawia się nowe zlecenie, od razu je przyjmuje. Radość kończy się szaleństwem w klubie i porankiem z przystojniakiem w łóżku. Brzmiałoby to jak romantyczna przygoda, gdyby nie fakt, że facet okazuje się jej nowym...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
Praca zbiorowa
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zdobyć klientów w internecie – ebook
Gitte Härter
Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.Data dostępności:
Data publikacji:
Ulga na kasę fiskalną – ebook
Infor Biznes
"Ulga na kasę fiskalną. Restrykcyjne przepisy Ulgę trudno otrzymać, ale łatwo stracić. Nie pomoże zasłanianie się brakiem klientów. Przedsiębiorcy, którzy nabyli kasę fiskalną, mogą skorzystać z ulgi podatkowej, ale wtedy przez trzy lata nie mogą zaprzestać używania urządzenia, gdyż utracą prawo do preferencji. Fiskus i sądy rozumieją pojęcie zaprzestania bardzo szeroko: jako każdą przerwę, niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – ebook
Adam Szaran Roman Kawszyn
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
Legendarna obsługa Klienta – ebook
Ken Blanchard Kathy Cuff Vicki Halsey
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...Data dostępności:
Data publikacji:
Biuro rachunkowe w obliczu koronawirusa – ebook
Opracowanie zbiorowe
Właściciele i pracownicy biur rachunkowych w okresie pandemii koronawirusa stoją przed dużym wyzwaniem: muszą nie tylko w trybie ekspresowym przyswajać wiedzę związaną z ciągłymi zmianami w przepisach, ale również przygotować na nie swoich klientów. Sprawdź, co możesz doradzić swojemu klientowi! Uświadom mu, że nawet w trudnej sytuacji finansowej nie musi od razu likwidować czy zawieszać działalności...Data dostępności:
Data publikacji:
UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków – ebook
Infor Biznes
"UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...Data dostępności:
Data publikacji: