klient
Liczba pozycji: 60
Adwokaci – ebook
Artur Nowak
Odkryj tajemnice profesji tak starej jak konflikt i zbrodnia. Adwokaci to fascynująca podróż po arkanach tej starej jak konflikt i zbrodnia profesji. Otwierając drzwi gabinetów mecenasów, poznajemy odartą z blichtru i mitów rzeczywistość. Mamy okazję poczuć krańcowe emocje sądowych batalii, w których stawką bywa wolność albo bankructwo, a sednem ludzki dramat. Jak sprostać kryzysowi, z którym zazwyczaj...Data dostępności:
Data publikacji:
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz – ebook
Joe Girard Stanley H. Brown
Joe GIRARD, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Księga Rekordów Guinessa uznała go dwunastokrotnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblioteka Forbesa: Private banking po polsku – ebook
Paweł Zielewski
Bankowość prywatna, private banking, to typ usług finansowych dla najzamożniejszych Polaków - milion złotych płynnych aktywów i wyżej. Traktowany z wyjątkową atencją klient ma dostęp do nieosiągalnych z poziomu "tradycyjnych" usług bankowych strategii i narzędzi inwestycyjnych, do kompleksowego zarządzania majątkiem tak prywatnym, jak i aktywami firmowymi, w końcu - do wysublimowanych usług concierge...Data dostępności:
Data publikacji:
Przewodnik po metodzie QFD. Projektowanie i doskonalenie produktów i usług przy użyciu Quality Function Deployment – ebook
Marek Ćwiklicki
"Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment) QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach...Data dostępności:
Data publikacji:
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Małgorzata Leduchowska
Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż i dystrybucja – ebook
Heiko van Eckert
Seria: Praktyka (i teoria) biznesu Ten praktyczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji. Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie....Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji:
Kiedy ryby latają. Jak stworzyć inspirujące środowisko pracy – ebook
John Yokoyama Joseph Michelli
Wyobraź sobie małe, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy dziennikarzy, nie wydając ani grosza na reklamę? Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki? Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm...Data dostępności:
Data publikacji: