klient
Liczba pozycji: 16
Bezpieczne miejsce – ebook
Ina Nacht
Natalia mieszka na Osiedlu Radosnym w Świdnicy. Prowadzi poradnię psychologiczną. Jej życie jest uporządkowane i niemal sterylnie czyste do chwili, gdy poradnię odwiedza Dominik. Brodaty i tajemniczy klient wciąga Natalię w dziwną grę. Kto ją wygra?Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować najczęściej oglądane strony w Twoim e-sklepie – ebook
Mirosław Kazior
Chcesz, by klienci Twojego sklepu: -mieli poczucie, że warto Ci zaufać -byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja -mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem? Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching Drogi – ebook
Robert Kozłowski
„Coaching Drogi” Roberta Kozłowskiego to poradnik trenera biznesu, praktyka menadżera, coacha i doradcy. Twórcy programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, coachingu i zarządzania sobą. Coaching jest prostą i efektywną metodą rozwoju osobistego, gdzie klient i coach tworzą porozumienie, którego celem jest rozwój osobisty, rozwój zawodowy, poprawa efektywności działania, podniesienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Spotkanie w organizacji. Od frustrującego zebrania, do twórczego i efektywnego spotkania – ebook
Marek Stączek
Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy. Problem w tym, że niewielu potrafi na co dzień to spożytkować. Książka Marka Stączka pokazuje nam krok po kroku, w jaki sposób ze spotkania zrobić fantastyczny ładunek energetyczny dla siebie i zespołu. Mogę potwierdzić,...Data dostępności:
Data publikacji:
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook
Artur Maciorowski
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...Data dostępności:
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem – ebook
Robert Mayer
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: - najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, - własnego doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Alfabet motywacji – ebook
Artur Wikiera
ALFAbet motywacji. Powiedz TAK swoim możliwościom budząc uśpione talenty” Artura Wikiery to optymistyczny, inspirujący przekaz adresowany do osób pragnących osiągnąć więcej poprzez swój rozwój osobisty. Książka niepowtarzalna i wyjątkowa, ponieważ przekazuje unikalne i praktyczne doświadczenia autora, okraszone wieloma sukcesami, nabyte w trakcie tysięcy godzin w terenie, na sali szkoleniowej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Winnetou, czyli krótki przewodnik po coachingu – ebook
Artur Tołłoczko
„Winnetou, czyli krótki przewodnik po coachingu” Artura Tołłoczko to zapis spotkań z wyimaginowaną klientką Beatą. Coaching jest bowiem jedną z form indywidualnego uczenia się w celu podniesienia jakości życia i kompetencji zawodowych. Polega na wydobywaniu z osoby uczącej się drzemiącego w niej potencjału i rozwijaniu go. Autor w bardzo jasny sposób pokazuje, czym jest zjawisko coachingu...Data dostępności:
Data publikacji:
LinkedIn w praktyce – ebook
Angelika Chimkowska
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...Data dostępności:
Data publikacji: